Gå till innehåll

Exklusiv Redbet turnering 5 september kl 20:00 CET


Partneransvarig

Recommended Posts

Vi välkomnar Redbet till att köra turneringar för oss här på pokerforum/poker.se och går ut med en exklusiv medlemsturnering där det ligger ett EMOP Barcelona paket i potten där det ingår resa, buy-in och boende till ett värde av 20 000 sek.

 

Namn: Pse exklusiv EMOP Barcelona

Datum: söndag 5 september

Tid: 20:00 CET

Inköp: €10+€1 R/A

Lösenords rebus: vadtransporterardigmellanvåningarnaietthöghus

fyra bokstäver

Pris: Garanterat EMOP Barcelona paket där resa, boende och inköp är inkluderat till ett värde av 20 000 sek.

 

Minimum kravet bortaget

 

Om ni inte har ett Redbet konto så kan ni skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela inte denna kvalturnering då?

En kompis till mig vann ett EMOP paket till Golden Sands men det var inga problem att byta det mot Barcelona så känns som en fullt relevant fråga att ställa faktiskt.

 

Om man inte kan byta eller sälja paketet är det självklart att jag inte spelar förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis till mig vann ett EMOP paket till Golden Sands men det var inga problem att byta det mot Barcelona så känns som en fullt relevant fråga att ställa faktiskt.

 

Om man inte kan byta eller sälja paketet är det självklart att jag inte spelar förstås.

 

ok =) , menade inget illa ifall du tog det så :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fyfan vad värdelöst, typisk piss-sida där allt ska låta så jävla bra men när man reggar sig och sätter in cash ser man att det måste vara med minst 25 personer.. Varför har du inte skrivit ut det för, det är ju rätt viktig info...

Endast pris till ettan och det MÅSTE vara med minst 25st gör ju så att det känns att det inte alls är samma värde, sjukt svårt ju.. Blir vi ens 25 pers liksom? Värdelöst redbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fyfan vad värdelöst, typisk piss-sida där allt ska låta så jävla bra men när man reggar sig och sätter in cash ser man att det måste vara med minst 25 personer.. Varför har du inte skrivit ut det för, det är ju rätt viktig info...

Endast pris till ettan och det MÅSTE vara med minst 25st gör ju så att det känns att det inte alls är samma värde, sjukt svårt ju.. Blir vi ens 25 pers liksom? Värdelöst redbet

 

om där nu skulle bara vara med 25 pers, hur i helskotta kan det inte bli övervärde då?

 

Ser detta som ett sjukt bra erbjudande.. synd bara att man går på vikariat och inte är flexibel med lediga dagar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fyfan vad värdelöst, typisk piss-sida där allt ska låta så jävla bra men när man reggar sig och sätter in cash ser man att det måste vara med minst 25 personer.. Varför har du inte skrivit ut det för, det är ju rätt viktig info...

Endast pris till ettan och det MÅSTE vara med minst 25st gör ju så att det känns att det inte alls är samma värde, sjukt svårt ju.. Blir vi ens 25 pers liksom? Värdelöst redbet

Om vi blir 25 spelare är det ett jättebra värde! Men vi gör så att vi tar bort minimum kravet på 25 spelare för den här turren.. Det kommer dock stå kvar min 25 spelare i tournament description för vi hinner inte plocka ner turneringen och ladda upp en ny, men det är bara att referera till den här tråden om vi skulle bli färre än 25 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om där nu skulle bara vara med 25 pers, hur i helskotta kan det inte bli övervärde då?

 

Ser detta som ett sjukt bra erbjudande.. synd bara att man går på vikariat och inte är flexibel med lediga dagar

 

Nej, turneringen är hur bra som helst i sig när det gäller värde!

 

Skulle vi bli 25 pers och låt säga att det blir 25 reebuy/addon så är det fortfarande bra jävla övervärde, det är jättebra!

 

Men nu när det ENDAST kommer vara 1an som vinner känns det som att det inte är lika lönt att spela, speciellt inte om vi minst måste vara 25st..

Klart värt att testa men har varit med om förr hur man är sjukt nära men kommer 2-3 plats och inte vinner ett piss... Därför tycker jag att det är lite synd att det bara är ett pris men jag förstår ju samtidigt att dom inte kan ge bort hur mycket som helst, men det skulle vara skönare om detta var en added!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

flott verdi :-)

 

MEN:turneringen har altfor bratt struktur ! selv med rebuy og eventuell add-on blir det jo bingo fra kl 21.30 ca.......

 

er det mulig å endre noe på strukturen ?

 

dette blir jo nesten som å spille en superturbo før det har gått to timer............. :-(

 

ps! hvis det IKKE går an å forandre på blindeintervallene så bør startstack (og eventuell rebuy eller add-on) være på 5000 chips.

da har vi vertfall ca 20 BB igjen etter 90 minutter (om du har 4k til pause og tar en add-on slik strukturen er nå så har du KUN 9bb igjen kl 21.30 !!!!!!!!).

 

 

strukturen akkurat nå er som sagt altfor bratt..................!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, turneringen är hur bra som helst i sig när det gäller värde!

 

Skulle vi bli 25 pers och låt säga att det blir 25 reebuy/addon så är det fortfarande bra jävla övervärde, det är jättebra!

 

Men nu när det ENDAST kommer vara 1an som vinner känns det som att det inte är lika lönt att spela, speciellt inte om vi minst måste vara 25st..

Klart värt att testa men har varit med om förr hur man är sjukt nära men kommer 2-3 plats och inte vinner ett piss... Därför tycker jag att det är lite synd att det bara är ett pris men jag förstår ju samtidigt att dom inte kan ge bort hur mycket som helst, men det skulle vara skönare om detta var en added!

 

Läs tidigare post av Redbet så har dom tagit bort minimum kravet men det står kvar i klienten eftersom dom inte hinner ladda upp en ny innan turneringen startar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

er det mulig å gjøre noe med strukturen ?med så store blindeøkninger etter ca 90 minutters spill blir det jo ren bingo utover...............

 

 

eventuelt kan man vel flytte turneringen til boss-delen så man får mye bedre struktur?

 

 

mvh

 

men dra för helvete...

 

ge fan i att spela då, man fattar ändå inte vad du skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...