Mohican Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Ok, resultat efter dag ett = plus en unit. (tur att det inte gick åt pipan första dan,som det ofta gör på 2+2 ) Jag ska försöka o välja en kuse som är ungefär 5 gånger i odds varje dag, detta pga att ni slipper o hålla på med en miniräknare o räkna ut hur mycket ska vi satsa denna gång. Satsa 1 unit. Varje gång. GL! Citera
Mohican Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Morgondagens tips är: 17:00 (18:00 svensk tid) Bana: Brighton, Häst: Bormondsey Bob. Förmodade odds 9/2 (5.5) Andra favorit. Jag väntar till lite senare innan jag satsar några pengar för det står lite högt just nu. Men allt under 8 är ok, hamburgaren kommer att ramla i första kurvan! Citera
Fredde Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 eller 1000 kr / år. ganska lite pengar om man är intreserad och spelar på trav. Dessutom så gissar jag att den avgiften kommer att försvinna. Mer folk som ser = mer omsättning. Det var gratis att se trav på nätet, åtminstone i efterhand, förr. Så utvecklingen verkar gå precis åt andra hållet så är föga troligt att de kommer att sända loppen direkt gratis igen. Citera
Mohican Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Jag har bokat hästen till 6.8. Det var lite dyrt, men det spelar ju ingen roll, hästen kommer att förlora. Citera
Cyklop Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Det var gratis att se trav på nätet, åtminstone i efterhand, förr. Så utvecklingen verkar gå precis åt andra hållet så är föga troligt att de kommer att sända loppen direkt gratis igen. Det var gratis tidigare men efter att banorna klagade på att de tappade besökare och inkomster pga sändningarna avgiftsbelagdes dessa. En del av den avgiften går sedan till respektive bana. I nedanstående tråd diskuteras spelbolag med odds på svenskt trav: http://www.sharps.se/forums/trav-galopp/282-spelsajter-foer-trav/ Trottingbet har tydligen en del missnöjda kunder: http://www.oddsnet.com/fora/view/thread/27706/oc/76637#76637 Det är svårt för spelbolag att lyckas med pool-betting eftersom omsättningen måste komma upp i en kritisk massa innan man kan locka till sig ett större antal spelare, det blir lite av moment 22. Inte ens Unibet har lyckats fullt ut trots att de har någon slags garanti-omsättning/odds i vissa lopp. Citera
Mohican Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Jasså, den där kraken (Bermondsey Bob) gick o vann. Nu ligger jag på minus 4.8 units sammanlagt hittills. Det är väl läge för nån våghalsig o satsa penningar emot mej. Det tar ju åtminstone en vecka innan jag är på plus igen. Citera
Mohican Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Imorron, den 4:e sept.kl 4:55pm (17:55 svensk tid) Bana: Kempton. Häst: Monte Cavallo. Jag har lagt ett bud på 4.5, men inte bekräftat ännu. Återkommer..... Citera
Mohican Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Nu gjorde jag bort mej, missclickade o råkade satsa dubbelt upp, o lite därtill. Men oddsen är iallafall nånstans mellan 5.9 o 6. Detta räknar vi ändå som en unit vinst eller 4.9/5 units förlust. PS: Är det ingen som orkar önska mej lycka till? Citera
bluffsyn Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Nu gjorde jag bort mej, missclickade o råkade satsa dubbelt upp, o lite därtill.Men oddsen är iallafall nånstans mellan 5.9 o 6. Detta räknar vi ändå som en unit vinst eller 4.9/5 units förlust. PS: Är det ingen som orkar önska mej lycka till? all in brun 7 Citera
Mohican Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 all in brun 7 Brun 7? Ursäkta min "ignorence", men vad betyder "brun 7"? Citera
apekatt Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Ladbrokes har väl nästan alltid v/p . Nordicbet. Centrebet hade förut iallafall , hittar ingen trav nu när jag är inne på hemsidan och kollar. Trottingbet verkar ha , aldrig spelat där dock. Är väl en scam-sida om jag inte minns fel. Ägs av någon norsk apa som inte betalar ut vinster...har för mig att de inte finns med på sbr heller. Citera
Mohican Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Monte Cavallo blev struken, så dagens resultat = +-0. Sammanlagt hittils : minus 4.8 units. Vet inte om det är någon idé att fortsätta med detta,....ingen verkar intresserad. Citera
Mohican Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Jag lägger ner det här nu. Ingen respons från Betfair, och inget visat intresse härifrån = dödfött. Jag återgår till mina irländska snapsvisor: http://youtube.com/watch?v=BFJDAMS6Yiw&feature=fvst Citera
Recommended Posts