Stoneburg Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 Seat: 1 Leason Seat: 2 SLOPPJOE Seat: 3 Stoneburg [A:spade:] [J:club:] Seat: 4 chriss1313 Seat: 5 Berbatov Seat: 6 Mybook Seat: 7 4_joker Seat: 8 gotdotnet Seat: 9 Kouddi Seat: 10 sudda (Dealer) Standard loose bord. gotdotnet har en monsterstack och verkar passiv, SLOPPJOE har jag inte mycket read på men han verkar rätt loose, jag täcker SLOPPJOE, gotdot täcker alla. ------------------ OpeningBetRound ------------------ Leason : Posts small blind 0.10 SLOPPJOE : Posts big blind 0.20 Stoneburg : Calls for 0.20 chriss1313 : Folds Berbatov : Calls for 0.20 Mybook : Calls for 0.20 4_joker : Folds gotdotnet : Calls for 0.20 Kouddi : Folds sudda : Folds Leason : Folds SLOPPJOE : Bets 0.20 Stoneburg : Calls for 0.20 Berbatov : Calls for 0.20 Mybook : Calls for 0.20 gotdotnet : Calls for 0.20 ------------------ Flop $2.10 [K:club:] [Q:spade:] [T:spade:] ------------------ SLOPPJOE : Bets 0.20 Stoneburg : Raises for 2.00 Berbatov : Folds Mybook : Folds gotdotnet : Calls for 2.00 SLOPPJOE : Calls for 1.80 ------------------ Turn $8.10 [K:spade:] ------------------ SLOPPJOE : Bets 0.20 Stoneburg : Calls for 0.20 gotdotnet : Calls for 0.20 ------------------ River $8.70 [6:club:] ------------------ SLOPPJOE : Bets 0.20 Stoneburg : Calls for 0.20 gotdotnet : Calls for 0.20 Brukar skriva hur jag tänker på de olika gatorna men tänkte se hur feedbacken blir om man inte ger "förklaringar" till sitt betéende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DallasTower Postad 11 Juni , 2005 Rapport Share Postad 11 Juni , 2005 Turnkortet såg jättefarligt ut när jag kollade snabbt, men du sitter ju på spader ess. Det verkar inte speciellt troligt att du är slagen. Du borde kunna klämma ut mer ur den här potten... Eftersom du inte förklarar hur du tänker så vet jag inte riktigt vad man ska utgå ifrån... Tror du att du är slagen? Du spelar väldigt passivt iallafall, inte ens en miniraise... Om jag inte är helt ute och cyklar, vilket jag kanske är med lite whiskey i kroppen, så sitter du på riktigt stål här. Vilka händer är du slagna av? Färgen ja, men alla höga spader är ute och du sitter med esset. Jxs är väl mest troligt isf, 98s osv... Men du har ändå esset och möjigheten att dra ut alla som sitter med färgen. Kåken känns inte speciellt trolig, miniraisar folk med QQ och TT? Troligtvis inte, och inte med KK heller för den delen om man nu vill oroa sig för fyrtal... Höj på turn, halv pot eller så och se vad som händer. Du har troligtvis bästa handen och dessutom drag på nötfärgen. För passivt spelat tycker jag... men som sagt, jag har druckit lite whiskey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts