godispaSVEn Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Hahahahaha, hoppas det iallafall var onyktert? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Bro code osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 en typisk "tjejsak" är väl att dom ska avverka hela kompiskretsen efter ett förhållande är slut för att göra "Exet" avundsjuk. Det dom inte inser är hur vilken slynstämpel dom får hilarious =) eller så äre bara desperata norrbottninskor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 ja fast nu var ju läget lite mer förståeligt så var inte beyond sjukt något som är extremt sjukt är http://sorisomail.com/email/100280/o-incrivel-homem-=a-em-france-has-got-talent.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 torsk på tallinn 11-13/3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 en typisk "tjejsak" är väl att dom ska avverka hela kompiskretsen efter ett förhållande är slut för att göra "Exet" avundsjuk. Det dom inte inser är hur vilken slynstämpel dom får hilarious =) eller så äre bara desperata norrbottninskor Det där har jag aldrig varit med om. Har en polare haft ett betydande förhållande med en brud skulle jag aldrig röra denna och vice versa. ja fast nu var ju läget lite mer förståeligt så var inte beyond sjukt något som är extremt sjukt är http://sorisomail.com/email/100280/o-incrivel-homem-=a-em-france-has-got-talent.html Kan inte tänka mig något som rättfärdigar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Det där har jag aldrig varit med om. Har en polare haft ett betydande förhållande med en brud skulle jag aldrig röra denna*utan att fråga* och vice versa. obv ok att bli kär i någon polares ex men då FRÅGAR man innan man tar de ett steg längre än flört... IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 lite mer förståeligt så var inte beyond sjukt men såklart så är sånt i allmänhet det sjukaste om mest cpstörda man kan göra mot sin polare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Ni som är ovanför allstars amirite ? Var planer på att ja skulle joina in där men fick mig ett schysst kontor på Haga så körde på d , glhf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 obv ok att bli kär i någon polares ex men då FRÅGAR man innan man tar de ett steg längre än flört... IMO . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 lite mer förståeligt så var inte beyond sjukt men såklart så är sånt i allmänhet det sjukaste om mest cpstörda man kan göra mot sin polare Jo jag vet att du skrev det, men har svårt att se vad som skulle kunna göra det mindre sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Ni som är ovanför allstars amirite ? Var planer på att ja skulle joina in där men fick mig ett schysst kontor på Haga så körde på d , glhf ! tja nä inte vi gl själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Rädd för att gå All In? stovar obv alltid innan jag får in smeten heltok fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 va? Snälla kalla mig efterbliven och säg att jag helt missuppfattat det när jag tror du hånglade upp din polares flickvän som "revenge"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 hahahahahahaha episkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 känns som en watos lvl ala ännu mer norr ut så ingen fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Februari , 2011 Rapport Share Postad 16 Februari , 2011 Har en polare haft ett betydande förhållande med en brud skulle jag aldrig röra denna och vice versa. missade att du skrivit detta +jättejättemångatusen, vill absolut inte få det att låta som något annat som det kanske gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 vill också slå ner folk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 äh sånt är ju bara sjukt dumt egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 har aldrig slagit någon på riktigt i hela mitt liv faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 upp med det på bucketlisten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Bara jag som skulle tycka att det var fine om en polare hade sex med mitt ex? Förutsätter obv att jag har kommit över henne, men sålänge det handlar om ett engångsligg så tycker jag det är okej typ Edit: Vet att nästan alla tycker de e sjukt, så jag skulle aldrig göra nåt utan att fråga först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts