boman Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 är psykologer placebo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 $/€? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 iiiiiiiiiiingen fattar hur dåligt jag springer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 fyfan i kukarnas megahelvete vad illa jag springer, bara tappat 25% av min BR på 4 dygn nu utan att skotta spec mkt HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE och dom två åren innan det ligger jag uppskattningsvis minst ~1M sek under EV på MTTs..... knulla mitt jävla pissliv * oändligheten om nån på forumet förutom emop1 och nån enstaka till vet vad badrun är så kan dom ju höra av sig till mig och höra hur det ligger till :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 hahahahahaha tjejen idag "VET DU VAD???? HAR DU SETT ATT DOM HAR AVSLÖJAT DEN DÄR ISILDUR???" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 helvete har köpt en till skärm men när jag ska köra den med HDMI så blir bilden rosa? =( fuckzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 SÅJAAAAAAAAAA fix'd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 att springa dåligt på jättemånga bord samtidigt =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 någon som vunnit en hand 2011? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 någon som vunnit en hand 2011? har inte ens spelat en enda hand 2011 än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 spela en så ska du se att du inte vinner en endaste hand 50k sek i hålet hihi kul att spela pokerus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Blev rundfold en gång till min BB, enda handen jag vunnit hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Hoppar in i bubbelpoolen för att få en riktigt mysig start på dagen. ''Eyy jag kammar jävligt mycket brudar när jag är ute så jag ska ge dig några tips. se till att supa till ordentligt först ( INTE okej att va en torr jävel ) sen ger du dig ut på dansgolvet med ett enda mål : BRUDAR !!! ha tungan ute ofta , det visar att du är kåt, brudarna inser det och börjar stöta på dig . när du ser en brud du vill ha tittar du på henne med porrig blick och smeken dig själv över magen. om hon möter din blick så går du fram o hånglar upp henne. om hon vänder sig om ( vilket antyder att hon vill ha den i 2an ) så går du fram bakom henne och lägger ett stadigt grepp runt hennes höfter och gnider mot henne bakifrån. sen viskar du "heeeeeeeeej ... du gillar typ inte miiiiiig ? " det kanske låter som en konstig grej att viska , men tro mg jag kan sånt här . då blir hon tillfälligt jätte förvirrad eftersom att hon tänker " jag gillar juh visst dig " .. och då ser du till att du hånglar upp henne. innan du fattar vad som hände så kommer du få trycka henne i 2an sen måste du akta dig för turrar... det är fan INTE okej när det kommer en massa turrar och försöker sno mina brudar !!!'' /mvh citatmaskinen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 +1 kvinnohatare!!!!! edit; like Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 syftade inte på det tyvärr \ -\ --\ ---\ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts