Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

fyfan i kukarnas megahelvete vad illa jag springer, bara tappat 25% av min BR på 4 dygn nu utan att skotta spec mkt HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

och dom två åren innan det ligger jag uppskattningsvis minst ~1M sek under EV på MTTs.....

knulla mitt jävla pissliv * oändligheten

om nån på forumet förutom emop1 och nån enstaka till vet vad badrun är så kan dom ju höra av sig till mig och höra hur det ligger till :-(

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Postad

Hoppar in i bubbelpoolen för att få en riktigt mysig start på dagen.:-D8-);-)

''Eyy jag kammar jävligt mycket brudar när jag är ute så jag ska ge dig några tips.

se till att supa till ordentligt först ( INTE okej att va en torr jävel ) sen ger du dig ut på dansgolvet med ett enda mål : BRUDAR !!! ha tungan ute ofta , det visar att du är kåt, brudarna inser det och börjar stöta på dig . när du ser en brud du vill ha tittar du på henne med porrig blick och smeken dig själv över magen.

om hon möter din blick så går du fram o hånglar upp henne. om hon vänder sig om ( vilket antyder att hon vill ha den i 2an ) så går du fram bakom henne och lägger ett stadigt grepp runt hennes höfter och gnider mot henne bakifrån. sen viskar du "heeeeeeeeej ... du gillar typ inte miiiiiig ? "

det kanske låter som en konstig grej att viska , men tro mg jag kan sånt här . då blir hon tillfälligt jätte förvirrad eftersom att hon tänker " jag gillar juh visst dig " .. och då ser du till att du hånglar upp henne. innan du fattar vad som hände så kommer du få trycka henne i 2an

sen måste du akta dig för turrar... det är fan INTE okej när det kommer en massa turrar och försöker sno mina brudar !!!''

/mvh citatmaskinen