boman Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 fittliv. skjut mig tre gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2010 finns det bra piller mot sexlust/kåthet utan bieffekter? tillfällig effekt dvs. är 100% seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 28 November , 2010 Rapport Share Postad 28 November , 2010 Det här är för dig emil <3 http://blossip.se/wp-content/uploads/2010/09/paowdess.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 November , 2010 Rapport Share Postad 28 November , 2010 finns det bra piller mot sexlust/kåthet utan bieffekter? tillfällig effekt dvs. är 100% seriös förlåt men jag dog av skratt, ljus i mörkret, tack Det här är för dig emil <3 http://blossip.se/wp-content/uploads/2010/09/paowdess.jpg heeeeeeeeeeeeeeeeeelvete.......... fjortisar is the shit fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2010 YW star som tur är så hämnades jag på T2 på msn annars hade jag varit tvungen att utföra ett klassiskt bögrånmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 28 November , 2010 Rapport Share Postad 28 November , 2010 full eller mer igår.. vore bra om man kunde banna sig själv från tele/it när man är packad. alltid sån misär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 November , 2010 Rapport Share Postad 28 November , 2010 finns det bra piller mot sexlust/kåthet utan bieffekter? tillfällig effekt dvs. är 100% seriös Testa Deca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 nu blir de p p p p p p p p-frukost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Gillar call! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Call Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 nu blir de p p p p p p p p-frukost +++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 förlåtande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 syn med AK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Bättre med ett långsamt sms-svar än ett för kvickt, tyder ofta på mer intresse men beror också på vilken relation ni haft hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 nu blir de p p p p p p p p-frukost hehe fattar inte (intern)skämtet men det "jobbade" en kille med downs på min storebrors jobb förut som pratade så här fast med t. "t-t-t-jag heter t-t-t-t-t-ronny" haha good times hade många roliga stunder med honom när han berättade om hänget på fritidsgården och när han varit ute med sina brorsor och "t-t-t-dluckit spliten". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Ju mer jag tänker på AK handen desto mer intressant blir den. Det är ju obv att vi inte vill bli 3-betade när vi raisar den på turn. Men om jag inte raisar AK här så kommer jag inte att ha någon raise range här på turn =/ Vill inte ha någon raiserange här på turn heller imo (förutom mot fisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 hehe fattar inte (intern)skämtet men det "jobbade" en kille med downs på min storebrors jobb förut som pratade så här fast med t. "t-t-t-jag heter t-t-t-t-t-ronny" haha good times hade många roliga stunder med honom när han berättade om hänget på fritidsgården och när han varit ute med sina brorsor och "t-t-t-dluckit spliten". hahah guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 tappat suget för poker helt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 nu blir de p p p p p p p p-frukost piller eller pulver? själv har man levt spiknyktert dom första 4 dagarna på asienresan, rejält sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Din resekompis i poolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Din resekompis i poolen? Nä, dock så finns inte dessa kids längre efter att min resekompis gjort kaos med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 spelat poker hela natten och plussat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 spelat poker hela natten och plussat! tror dig inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts