emilio_15 Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 fick 1.3 på HSP precis som förra gången, mvh under medel på svensk läsförståelse Provdel Ditt antal rätta svar Antal uppgifter Medelvärde samtliga ORD 20 40 19.9 NOG 20 22 11.3 LÄS 12 20 12.4 DTK 16 20 10.8 ELF 12 20 11.7 Totalt 80 122 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 SÄLJES: Internet-tid på kort, kan nyttjas på Cypern. Dryga 8 minuter kvar. Hade tänkt mig 0,4€ eller högst bjudande. MVH Gårbr Anu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 spelat typ 3,5k händer idag borde vara kväll eller mer nu men tiden går väl snabbt när man backar antar jag!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Dags att bli biff8-) . mer biff än vad jag är nu iaf:rolleyes: jag har hört att man bar blir stor om man tar sprutor eller piller, sådeså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 haha lyckades med en rätt jobbig grej idag posten damp ner genom dörren, jag hade 9 bord igång och väntade viktiga saker på posten så sprang till dörren och rev upp ett litet vadderat kuvert. var bombsäker på att det var åt mig så kollade egentligen inte vad som stod på det. det visade sig vara min flickväns jävla julklapp åt mig gömde den i garderoben snabbt som fan och tänkte att jag fixar ihop ett nytt kuvert typ eller något, men allt eftersom jag backade mer och mer så insåg jag att allt bara handlade om karma.. erkände det tidigare och hon blev lätt irriterad, hon tyckte hon gjort det så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Världens gulligaste flickvän ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Hur ska du bräcka hennes present nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 lär inte vara några problem, även om hennes var riktigt bra! jag är rätt romantisk av mig sas. häromdan skickade T2 en video åt mig och skrev "fan, han påminner jättemycket om dig" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 varma fötter när man spelar är inga problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronken1491911767 Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Det är rätt mysigt! Min hund har också hittat dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Det är rätt mysigt! Min hund har också hittat dit +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 riktigt fint är det! speciellt när hon kan ligga där i timmar och man slipper hålla reda på henne! hon är fortfarande bara valp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 riktigt fint är det! speciellt när hon kan ligga där i timmar och man slipper hålla reda på henne! hon är fortfarande bara valp vad är det för ras? ser otroligt mysig ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 riktigt fint är det! speciellt när hon kan ligga där i timmar och man slipper hålla reda på henne! hon är fortfarande bara valp ska mysa som fan med henne imorn:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 drygt om man har ett husdjur som inte går att slänga iväg imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 drygt om man har ett husdjur som inte går att slänga iväg imo trodde du var hestastark och kunde kasta hundar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 hähä som duzak hade sagt, tack! det är en finsk lapphund och det är fan en superhund! lite mkt pälsarbete men det har man en kvinna till T2 kommer förbi imorgon för lite grind, vi har ett bet på $1k, flest händer vinner! sen ska han laga pannkakor åt mig på T2 vis, rasta hunden och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 T2 kommer förbi imorgon för lite grind, vi har ett bet på $1k, flest händer vinner! sen ska han laga pannkakor åt mig på T2 vis, rasta hunden och sånt.. micro-bet mao. backade just på bomans vis. 2BI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Vargen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Det är rätt mysigt! Min hund har också hittat dit haha min med, verkar vara ett poppis ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Vargen ordet du söker är RÄVEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2010 Bara några dagar kvar sen sitter jag och råbackar i macau Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts