emilio_15 Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 guldets guldlåt till grinden: Citera
boman Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha MODOHOCKEY TJALLALALALALALAAAAAAA Citera
obvspeltorsk Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 hahhah herregud dagens, höll på sätta middagen i halsen Citera
emilio_15 Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 mm vafan det där, gretkos spellista och megakillahs hemsida på samma lördagmorgon?????? Citera
boman Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 bara jag som klär upp mig innan lördagsgrinden? Citera
boman Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 fyfan vilken äcklig horlina jag har här hemma, springer så jävla långt under ev ska nog byta till mobila nu och köra och jämföra. Citera
boman Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 hahahaha fyfan vilken jävla spellista dör nu Citera
boman Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Tja. Jag har idag svikit två goda vänner och ställt in en kväll som jag sett framemot sedan ett par dagar. Jag vet att dessa två personer är väldigt besvikna på mig och jag vill nu offentligt be om ursäkt för min klantighet. Jag hoppas att vi kan träffas imorgon istället utan att hata. Jag var på bio med min fästmö och efter bion var det tänkt att jag skulle åka vidare mot dessa två, men istället så somnade jag och var lite snurrig i skallen, medan min fästmö skyndade sig till sin buss så hakade även jag på. Så jävla dumt. Er vän, Birger Citera
boman Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 kan vi spela cs imorgon eller något? Citera
fhaugen Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 kan vi spela cs imorgon eller något? Ja, styr upp detta nu! Citera
hankie123 Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 kan vi spela cs imorgon eller något? PF match? Möt mig, ludvvig, slowboy och en eller två andra imorgon Citera
slowboy Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 kan vi spela cs imorgon eller något? Ja, styr upp detta nu! PF match? Möt mig, ludvvig, slowboy och en eller två andra imorgon +1+1 =) kan bli kul, dom som förlorar stejkar mig? Citera
KungKroon Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Brukar vakna runt midnatt på måndagar, så lär joina cs då om jag kommer ihåg steam-pass och så Citera
boman Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 aa styr hellre pf folk slowboy än din finska talang isf Citera
KungKroon Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Går och lägger mig nu och förväntar mig att det ska va ett parti counter strike igång när jag vaknar. Hoj! Citera
boman Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Går och lägger mig nu och förväntar mig att det ska va ett parti counter strike igång när jag vaknar. Hoj! alla som är sugna på counter-strike när kungkroon vaknar kan väl köra mirc http://www.mirc.com och joina #POKERCS på quakenet! har ingen aning om hur länge han sover men gissar på lir kring 19-20. Citera
slowboy Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 aa styr hellre pf folk slowboy än din finska talang isf Han är ju PFare http://www.hltv.org/?pageid=154&galleryid=2678&pictureid=14047 Ser han finsk ut? Citera
Starfitter Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 riiiiiiingers! I call you HIO! evolvingggggggg! Citera
boman Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 drar och promenerar med hunden nu, är tillbaka kring halv 10 och då vill jag fan att ni infinner er! Citera
KungKroon Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Tog mig en Watz-sömn och vaknade nu :S Blev inget eller? Citera
boman Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 fyfan vad sjukt kroon letade efter dig vid 22 typ.. Citera
Recommended Posts