Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

sjuk värld vi lever i. irl-kompis åkte dit för våldtäkt på en 55 årig f.d alkoholist/psykkärring. jätteäcklig på alla sätt. två år.

domen är typ ord mot ord, hon har utgett en mkt mer levande berättelse och därav..

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Trevligt med rea?

Hehe jo men vet ju som sagt inte om det var något i rapporten man verkligen bör oroa sig över, därför jag frågade om "hjälp" :-)

Fin träningsvärk i bröstet och röven idag!

Söt kille @ feature table unibet open prag:

DBVwgbWAV.jpg

Postad
Tack för GLs. 5/10kr+. Har värvat in Boman till dagboken också! Guld.

Bild på gårdagens grindhörna med inspiration från en viss GTO-lirare.

aMoZfjMhc.jpg

kunglig bild :mrgreen:

hoppas du får springa bolt, glgl

Postad
kunglig bild :mrgreen:

hoppas du får springa bolt, glgl

fattas bara en hostelbokningssida uppe så är den komplett :mrgreen:

Tack kung shahin!

Spelat en ganska lång sesse nu, +4.8k kr :) Höjdpunkten var när jag checkraisar allin på river på den högre nivån jag spelade på, för en stor pot, när jag sitter och väntar på om FI ska syna eller inte kommer pappa med en handduk i handen och börjar slå på mig med den för att få kontakt, jag vänder mig inte om, "vi drar och tränar", han fortsätter slå så jag skriker JA SLUUTA FÖRHELVETE, FI synar och jag skriker JAAAAAAAA och pappa bara ler :)

Postad
Tack för GLs. 5/10kr+. Har värvat in Boman till dagboken också! Guld.

Bild på gårdagens grindhörna med inspiration från en viss GTO-lirare.

aMoZfjMhc.jpg

Ser ut som här.. två samsung, sushi och cola.. nöten :-D

Postad

Spelat en ganska lång sesse nu, +4.8k kr :) Höjdpunkten var när jag checkraisar allin på river på den högre nivån jag spelade på, för en stor pot, när jag sitter och väntar på om FI ska syna eller inte kommer pappa med en handduk i handen och börjar slå på mig med den för att få kontakt, jag vänder mig inte om, "vi drar och tränar", han fortsätter slå så jag skriker JA SLUUTA FÖRHELVETE, FI synar och jag skriker JAAAAAAAA och pappa bara ler :)

Sån spot man inte vill bli brutalt översprungen och behöva skrika könsord och slå sönder tangentbordet framför fars ögon :D Detta verkar som en nice db, ska följas, lycka till!

Postad
fattas bara en hostelbokningssida uppe så är den komplett :mrgreen:

Tack kung shahin!

skulle betalat av på river om jag var fi BARA för att få se min far träna...han har nog gymmat mindre än mig i mitt liv och jag kan räkna mina gymtimmar på en hand...och är inget tjernobyl barn... :roll:

Postad
det saknas citron i colan

+1 och is

Fiskar! WTF besudla Coca Cola med citron är inget annat än en extrem styggelse. Is får gå om den inte är tillräckligt kyld men det optimala är att dricka den ur burk, nedkyld till 3-4 grader.

Usch va sugen jag blev på cola nu :roll: