boman Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 sjuk värld vi lever i. irl-kompis åkte dit för våldtäkt på en 55 årig f.d alkoholist/psykkärring. jätteäcklig på alla sätt. två år. domen är typ ord mot ord, hon har utgett en mkt mer levande berättelse och därav.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Trevligt med rea? Hehe jo men vet ju som sagt inte om det var något i rapporten man verkligen bör oroa sig över, därför jag frågade om "hjälp" Fin träningsvärk i bröstet och röven idag! Söt kille @ feature table unibet open prag: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Hoppas KungEmil (<3) får springa lite, både i pokern, men framför allt i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Hoppas KungEmil (<3) får springa lite, både i pokern, men framför allt i livet! Livsspringet känns som det är på G När träffas vi nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 vidrigt att ingen vill att jag ska springa bättre än jag gjort ju. emil fixa det här nu, det är ju faktiskt jag som behöver lyckönskningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 vidrigt att ingen vill att jag ska springa bättre än jag gjort ju. emil fixa det här nu, det är ju faktiskt jag som behöver lyckönskningarna. kom igen när du är lika långt från ATH som mig va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 aa sry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Ska bli kul att följa! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Tack för GLs. 5/10kr+. Har värvat in Boman till dagboken också! Guld. Bild på gårdagens grindhörna med inspiration från en viss GTO-lirare. kunglig bild hoppas du får springa bolt, glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 kunglig bild hoppas du får springa bolt, glgl fattas bara en hostelbokningssida uppe så är den komplett Tack kung shahin! Spelat en ganska lång sesse nu, +4.8k kr Höjdpunkten var när jag checkraisar allin på river på den högre nivån jag spelade på, för en stor pot, när jag sitter och väntar på om FI ska syna eller inte kommer pappa med en handduk i handen och börjar slå på mig med den för att få kontakt, jag vänder mig inte om, "vi drar och tränar", han fortsätter slå så jag skriker JA SLUUTA FÖRHELVETE, FI synar och jag skriker JAAAAAAAA och pappa bara ler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 "I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Tack för GLs. 5/10kr+. Har värvat in Boman till dagboken också! Guld. Bild på gårdagens grindhörna med inspiration från en viss GTO-lirare. Ser ut som här.. två samsung, sushi och cola.. nöten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Spelat en ganska lång sesse nu, +4.8k kr Höjdpunkten var när jag checkraisar allin på river på den högre nivån jag spelade på, för en stor pot, när jag sitter och väntar på om FI ska syna eller inte kommer pappa med en handduk i handen och börjar slå på mig med den för att få kontakt, jag vänder mig inte om, "vi drar och tränar", han fortsätter slå så jag skriker JA SLUUTA FÖRHELVETE, FI synar och jag skriker JAAAAAAAA och pappa bara ler Sån spot man inte vill bli brutalt översprungen och behöva skrika könsord och slå sönder tangentbordet framför fars ögon Detta verkar som en nice db, ska följas, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 det saknas citron i colan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GoodGame Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 det saknas citron i colan +1 och is Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 mm men hade precis kommit hem så hade ingen is Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 fattas bara en hostelbokningssida uppe så är den komplett Tack kung shahin! Spelat en ganska lång sesse nu, +4.8k kr Höjdpunkten var när jag checkraisar allin på river på den högre nivån jag spelade på, för en stor pot, när jag sitter och väntar på om FI ska syna eller inte kommer pappa med en handduk i handen och börjar slå på mig med den för att få kontakt, jag vänder mig inte om, "vi drar och tränar", han fortsätter slå så jag skriker JA SLUUTA FÖRHELVETE, FI synar och jag skriker JAAAAAAAA och pappa bara ler skulle betalat av på river om jag var fi BARA för att få se min far träna...han har nog gymmat mindre än mig i mitt liv och jag kan räkna mina gymtimmar på en hand...och är inget tjernobyl barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 min är 45 och har typ magrutor @ 90kg/180cm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 vi kör en match mellan dom min är 173 väger typ 64...bettar på din farsa dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 det saknas citron i colan +1 och is Fiskar! WTF besudla Coca Cola med citron är inget annat än en extrem styggelse. Is får gå om den inte är tillräckligt kyld men det optimala är att dricka den ur burk, nedkyld till 3-4 grader. Usch va sugen jag blev på cola nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Fel, det mest optimala sättet att avnjuta en cola är i iskall glasflaska med en liten klyfta citron precisnerstucken i =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Fel, det mest optimala sättet att avnjuta en cola är i iskall glasflaska med en liten klyfta citron precisnerstucken i =D +1.. massor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 eftersom heroinhero är frånvarande måste jag rycka in i hans ställe cola är bäst i en grogg blandad med captain morgan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 eftersom heroinhero är frånvarande måste jag rycka in i hans ställe cola är bäst i en grogg blandad med captain morgan Det skulle jag också kunna köpa iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 eftersom heroinhero är frånvarande måste jag rycka in i hans ställe cola är bäst i en grogg blandad med captain morgan +1, fast det hade varit +oändligt om du bytt kaptenen mot Jack Daniels Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts