Renfjaell Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Satt och spelade och upptäckte att pausen inte kom som den skulle 5 i och nu vid 00 så tappa jag helt kontakt med klienten medan all annan internet fungerar. Bara jag som har problem eller la dom ner precis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CevS Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Restart av servern... Vettefan vad som händer med turren där det var 1,5 bord kvar [EDIT] Tillbaka nu så ingen fara med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Renfjaell Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Tack för snabbt svar! Nu fungerar det som det ska igen och turren börjar med paus så det ordnade till sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Tänkte ge fan i att lira den här veckan, men var saa jävla uttraakad saa satte mig ett tag. Givet saa hamnar mina sng´s mittemellan den här skiten.... När fan skall skiten börja igen liksom....? Men va tiltande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CevS Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Wtf.. " Administratör: The tournament has been cancelled due to technical reasons." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Renfjaell Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Gick tydligen inte alls igång igen eftersom att det avbrutits, men men. Lirade en timme och fick mer än dubbelt av vad jag köpte in mig för som kompensation så jag är glad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Ha, mina sngs blev ner stängda och vi fick betalt efter ICM. Ha, nu har man backat på det sättet också... EDIT: nästa gång så skall jag sitta där med typ 1k marker på alla bord... Och nästa pass tokbackar jag givetvis på. Tack för en fin kväll stars... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Jag var kvar i en turre, så då har man plussat på det sättet också .... Var det någon info tidigare idag om att dom skulle starta om servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts