Akumila Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Nån som vet hur man gör detta. Kopplar in skärmen till min laptop med hjälp av HDMI-kabel, som även skickar över ljud. Men skärmen verkar inte ha nåt hörlursuttag, så jag vill stänga av skickandet av ljud över HDMI. Nån som vet hur jag gör? Har försökt googla, men hittar bara det omvända problemet. Citera
honest99 Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Förstår inte problemet. Det gör väl inget att den skickar över ljud? Citera
Mecklenburgare Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Control Panel > Sound sen väljer du ljudkälla. Citera
kraclob Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Device manager och inaktivera HDMI under ljudkort. Citera
Akumila Postad 18 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Förstår inte problemet. Det gör väl inget att den skickar över ljud? Jag vill använda hörlurar, och skärmen har inget hörlursuttag. Control Panel > Sound sen väljer du ljudkälla. Perfekt! Tack Citera
Recommended Posts