Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det nån som har hört om KronosPoker förut? Det verkar vara en grekisk sajt. Anledningen till att jag frågar (och förlåt om jag ställer frågan på nybörjarsidan, men hittade inget bättre alternativ, Crappy får väl ge mej en varning igen eller flytta den här dit den hör) är att jag har en vän, som är grekiska, som vill lära sej spela poker. Hon har lite problem med engelskan, så jag tänkte hjälpa henne med en site som är på grekiska. (Om det nu är på grek:shock: iska). Jag vill inte ladda ner klienten innan jag får reda på om det finns nån affe som erbjuder RB-avtal. Vilket nätverk är det? Om någon vet. Jag har iallafall aldrig hört talas om denna förut. Jag gjorde misstaget att ladda ner 100+ pokerklienter för en massa år sen när jag hajade noll. Jag vill inte fortsätta med det.

PS: Detta är ju faktiskt en nybörjarfråga.

Postad

Hemsidan finns på engelska, rumänska och ungerska, inte grekiska.

Everleaf-nätverket enligt deras T&C.

Du var tidigare beroende av att ladda ner pokerklienter men lyckades sluta. Men nu vågar du inte ladda ner en av rädsla för att fastna i träsket igen?

Postad
Hemsidan finns på engelska, rumänska och ungerska, inte grekiska.

Everleaf-nätverket enligt deras T&C.

Du var tidigare beroende av att ladda ner pokerklienter men lyckades sluta. Men nu vågar du inte ladda ner en av rädsla för att fastna i träsket igen?

lool :lol:

KroonPoker hade varit bättre imho

Postad

Tack för upplysningarna! Jag tror det blir Asteria så småningom. Jag tror t.o.m. att jag har hittat en affe.

Till "steel" måste jag bara säja att det tog en stund innan jag fattade vitsen med vitsen. It was a level, right? In that case it was a bit above my level.:mrgreen:

Postad
Till "steel" måste jag bara säja att det tog en stund innan jag fattade vitsen med vitsen. It was a level, right? In that case it was a bit above my level.:mrgreen:

^^

Nä det vill jag inte påstå. Jag försökte bara förstå varför du laddade ner 100+ pokerklienter som nybörjare. Det enda jag kunde komma på var att det kanske rörde sig om nån form av beroende/tvångstanke? Det skulle också förklara varför du inte ens törs ladda ner en klient nu utan hellre frågar här. ;)