PokerStars_Karl Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Hej, Precis som ifjol så kommer WCOOP föregås av WCOOP Extreme Satellites. I år börjar de den 21 augusti och spelas tre gånger om dagen till och med den 29 augusti. Det kommer att vara mellan 25-50 seats i varje satellit i övervärde vilket ger ett övervärde om mer än $500000 i övervärde för hela serien av extreme satelliter. Notera att dessa turneringar endast betalar ut turneringsbiljetter, och dessa biljetter kan inte säljas, överföras eller bytas. Läs gärna mer på http://www.pokerstars.com/wcoop/extreme-satellites/ Har ni frågor om turneringarna svarar vi gärna på dem här. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
il_re Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Hej! Kan man köpa in sig med en step 2 biljett till satteliterna som kostar $27? Citera
Scaniac Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Hej! Kan man köpa in sig med en step 2 biljett till satteliterna som kostar $27? Ja det skulle jag tro eftersom deras steps tickets fungerar precis som vanliga turneringsbiljetter.. testa själv? =) Citera
il_re Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Okej, tack för svaret. Har ingen step 2 biljett för tillfället så jag kan inte testa. Men om det går så hade jag tänkt att köpa för fpp Citera
PokerStars_Karl Postad 22 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2010 Hej, Man kan inte använda Step 2-biljetter till 'Extreme Satellites'. Step-biljetterna kan bara användas som inköp i Stepsturneringar, förutom Step 4 biljetter som även kan användas som inköp till $215 turneringar av större karaktär (tex söndagsturneringarna). Mvh, Karl PokerStars Support Citera
bridge Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Hej, Man kan inte använda Step 2-biljetter till 'Extreme Satellites'. Step-biljetterna kan bara användas som inköp i Stepsturneringar, förutom Step 4 biljetter som även kan användas som inköp till $215 turneringar av större karaktär (tex söndagsturneringarna). Mvh, Karl PokerStars Support Är du helt säker på det? Det kunde man förra året, och har för mig att det stod nånstans att man kunde göra det iår oxå. Citera
PokerStars_Karl Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 Hej, Extreme satellilterna har avslutats och är slut för den här gången. Vi får se hur det blir nästa gång. Syftar du kanske på andra satelliter? Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts