Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Monsterback IRL idag..

 

Börjar dagen med att tidigt på morgon glida in för "Klassisk helkroppsmassage" Riktigt jävla skönt och avslappnande, rekommenderas starkt. Sedan medans jag väntade på att tjejen skulle bli klar så strök jag runt på stan och började spewwa på kläder och diverse nödvändiga saker ganska snabbt, blir lätt så efter en bra månad.

Glider sedan förbi elgiganten och ser en nötig 23,5' LED skärm som jag blev snuskigt sugen på, så slutar med att jag även köper den då jag bara spelar på en bärbar dator atm (för slö för att söka runt på internet efter priskrig osv). Blir trångt med borden för en multitabler omss. Påväg hem från elgiganten glider vi in på jysk ( möbelaffär om nån inte skulle veta ) slutar även att jag beställer ett skrivbord till "grindhörnan" där. Nåväl

 

Sen till dagens badbeat då; Hade tänkt trycka in världens volym denna månad iaf 5k+ händer om dagen. Men märker då att jag har överskridit nå jävla gränser på moneybookers, så kunde tydligen inte dega in :cry:

Så måste tydligen verifiera en jävla massa saker som jag har gjort nu, men tar ju OBV en jävla massa dagar. Så får helt enkelt grinda igen sen............

 

God lycka i september kära PF:are

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart 2,5k händer till, 5k tot idag. backar 3 bi där också så slutar dagen 140€ back, första backdagen på 10 dagar, känns ju sådär :( Tänkte sitta o grinda BE ända tills skolan börjar men sket i det, 3 bi back är ju iofs inte så farligt men känns ju när man var + 260€ imorse efter 500 händer haha. Iaf rejkat nästan 200€.

För trött för att kolla igenom databasen atm, droppar nå händer imorgon om jag hittar nå interssanta. upp om 4h, blir nog redbull till frukost imorgon :mrgreen:

 

enjoy :) önskar fan jag började lira i gymnasiet också :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt deppat atm, vet inte om man ska ta upp sånt här på detta forum men kände faktiskt bara för att skriva av mig.

Inatt dog min morfar, 69år gammal. Den av de närmsta släktingarna som stod mig närmast, som man faktiskt kunde hitta på något med. Vi var tillsammans och såg min lillebrors hockeymatch dagen innan han avled, och han var riktigt pigg och glad och man märkte ingenting på honom. Sen morgonen efter hade han varit å jagat med sin hund och även då märktes ingenting. Sedan när han på eftermiddagen skulle klippa gräset drabbades han av hjärtinfarkt :(, och åkte in akut till Sunderby Sjukhus där han sedan skulle opereras, men hans hjärta var såpass dåligt och han dog under operation. Så känns riktigt tungt atm, och blir nog inte speciellt mkt med poker de närmsta dagarna. Då jag måste hjälpa morsan då min pappa och morsans bror är bortresta och inte har någon aning om detta och inte går att få tag i.

 

R.I.P morfar.

 

 

 

 

Pokern då, spelade turrar när jag inte kunde sova inatt satt inne för kanske 600dollar och hade spikat plusset även fast jag var kvar i 8 turrar så slutade upp 800dollar kanske .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyktert ikväll och hade tänkt pumpa turrar, då vi tydligen inte skulle få våran bossrakeback (FML) så då köper jag in mig för rullen på boss då jag ändå ska byta skin och eventuellt nätverk då också.

 

Sen hade jag försökt klonka någon WCOOP satellit till något av de billigare eventen, har även planer på att köpa in mig direkt i något om det skiter sig.

Kommer börja starta upp vid 17.00 och slutar starta upp vid 00.00 får se om jag kommer med något slags schema eller något.

 

Men kommer sitta inne med 800dollar ungefär på stars, 100 på tilt samt nästan 100 på boss när allt är inköpt.

Så ikväll för vi hoppas på storkloken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...