hankie123 Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Haha erkänn att det är en sjuk lustig dialekt kalix Du börjar bli som jag nu din slöa fan, bara sova och sova. Inte 1% rätt i något av det du skrev Citera
obvspeltorsk Postad 26 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Inte 1% rätt i något av det du skrev Jaja, en jävla massa stavfle osvosv =) Testade göra som du sova 3h inatt. Totalt förstörd blir man ju Citera
hankie123 Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Jaja, en jävla massa stavfle osvosv =) Testade göra som du sova 3h inatt. Totalt förstörd blir man ju Nja syftade snarare på att kalixbor har en lustig dialekt och att jag börjar bli som dig hahah Citera
obvspeltorsk Postad 26 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Nja syftade snarare på att kalixbor har en lustig dialekt och att jag börjar bli som dig hahah Tkr du inte dom pratar roligt är du ju inte frisk Citera
obvspeltorsk Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Trisslotterna på svenskaspels hemsida kan ju inte vara for real, tror jag köpte 12-15st dubbeltriss eller något vann 50kr på en. Ångest nästan nu, att man ens köper sån skit. Citera
obvspeltorsk Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Spelar så sjukt bra atm, blir så jävla nöjd och stolt över mig själv. Slutat med att göra om mina värdehänder till bluff hela tiden och sitta och 3 barrela bort mig. Betsizear väääääääääldigt mkt bättre också som gör några extra BB/100. Upp nästan 8k sen jag cashade in på svs igen, (och då kunde jag bara casha in 2k pga nån gammal gräns jag hade , men den ändras på måndag ) Månaden räddad iaf, har till hyror/räkningar/bensin osv och kan unna mig lite vardaglig lyx också. Slipper sälja stjärt på torget :D EDIT: sen ett litet smakprov på hur jag springer, lyckades på AA 3 ggr irad på samma bord och stacka alla 3 ggr (A) Citera
obvspeltorsk Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2010 no offcene, me ntror inte dina betsizez spelar så stor roll änr du får AA hela tiden Du fattar vad jag menar.. Citera
obvspeltorsk Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Stämplar månaden redan nu, ska räkna lite när jag kommer hem inatt. Men skulle gissa att jag nosar på 30k iaf, pga fin SVS rush. Skönt att ändå kunna plussa så pass "mkt" när jag inte ens spelat hälften av dagarna denna månad Nu bär det av till COOP Arena i Luleå för att kolla på Luleå - Södertälje, och ännu mer utökad serieledning. Sen hem och packa för imorgon är det jobb i lite drygt en vecka framöver. Citera
obvspeltorsk Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Så tiltande NL50 session, smällde över allt hela tiden och var så sjukt djupt spel, och swingade på ganska bra. Peakade nästan 600 dollar upp efter halva sessionen, peakade 280 back efter 1,5k händer. Når 12 dollar plusset ;PpPP efter 1575 händer och stänger ner, sjukt jävla påfrestande. Citera
Bubblan Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Nu bär det av till COOP Arena i Luleå för att kolla på Luleå - Södertälje, och ännu mer utökad serieledning. Sen hem och packa för imorgon är det jobb i lite drygt en vecka framöver. Härligt att höra att du har hjärtat på rätt ställe! Skönt med ännu en seger. Dessutom mot ett formstarkt Södertälje, var lite orolig inför matchen och än mer efter den torra första perioden! Halloween-fest hos Nina och Lövet på lördag, ska du dit? Citera
obvspeltorsk Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Härligt att höra att du har hjärtat på rätt ställe! Skönt med ännu en seger. Dessutom mot ett formstarkt Södertälje, var lite orolig inför matchen och än mer efter den torra första perioden! Halloween-fest hos Nina och Lövet på lördag, ska du dit? Jo fan Luleå <3, jo såg mörkt ut i början av andra perioden. Har ju biljett till Statshotellet och allt, men ska och jobba senare idag i princip 24/7 tills nästa fredag, och då bär det av till sthlm. Så tyvärr, annars hade jag nog kollat förbi OBS!! SNO INTE MIN CYKEL BARA! Den blåa med varningsflagga! ( olåst, tappat bort nyckeln ) Citera
Bubblan Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Jo fan Luleå <3, jo såg mörkt ut i början av andra perioden. Har ju biljett till Statshotellet och allt, men ska och jobba senare idag i princip 24/7 tills nästa fredag, och då bär det av till sthlm.Så tyvärr, annars hade jag nog kollat förbi OBS!! SNO INTE MIN CYKEL BARA! Den blåa med varningsflagga! ( olåst, tappat bort nyckeln ) Jo, men som vanligt så vände de och vann! Åfan, trist! Jag kan nöja mig med att bara urinera din cykel, men jag lovar att inte sno den! Citera
obvspeltorsk Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Jo, men som vanligt så vände de och vann! Åfan, trist! Jag kan nöja mig med att bara urinera din cykel, men jag lovar att inte sno den! Men det kan du göra =) Ändå någon som kmr sno den, alltid samma visa varje fest. Folk som inte orkar gå när man drar vidare, men hittar den alltid Citera
papiPope Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Halloween-fest hos Nina och Lövet på lördag, ska du dit? Haha detta är bara för bra om detta är den Nina jag tänker på, är det öjebyn? Citera
obvspeltorsk Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Haha detta är bara för bra om detta är den Nina jag tänker på, är det öjebyn? Yes =) Citera
papiPope Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Yes =) Lol är hon typ 90a? Och typ gick på grans eller vad det heter? Citera
obvspeltorsk Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Lol är hon typ 90a? Och typ gick på grans eller vad det heter? Stämmer nog bra det, är inte riktigt 100% vilken skola hon gick på. Bubblan vet nog. Min brud går ju bra grans Citera
papiPope Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Stämmer nog bra det, är inte riktigt 100% vilken skola hon gick på. Bubblan vet nog.Min brud går ju bra grans Haha okej:-D En kompis till mig har typ legat med den där Nina(om det är rätt) när dom var på någon fest där när vi gick i ettan Citera
Bubblan Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Haha okej:-D En kompis till mig har typ legat med den där Nina(om det är rätt) när dom var på någon fest där när vi gick i ettan Jag har ingen aning om vilken skola hon gick på, faktiskt. Är bruden min som har känt henne sen barnsben, men 90a är hon Citera
obvspeltorsk Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Haha okej:-D En kompis till mig har typ legat med den där Nina(om det är rätt) när dom var på någon fest där när vi gick i ettan Small world. hur ligger man "typ" med en tjej ? Jag har ingen aning om vilken skola hon gick på, faktiskt. Är bruden min som har känt henne sen barnsben, men 90a är hon Då är jag 100% säker att det är hon Citera
papiPope Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Small world. hur ligger man "typ" med en tjej ? Man doppar 3-5 ggr och sen skiter i det:shock: Citera
Bubblan Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Man doppar 3-5 ggr och sen skiter i det:shock: Såja, nu tycker jag att vi lämnar det ämnet! Citera
obvspeltorsk Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Man doppar 3-5 ggr och sen skiter i det:shock: Aha du menar så, han kommer till "insikt" och frågar sig själv -Vad fan han håller på med? Såja, nu tycker jag att vi lämnar det ämnet! jaja Citera
Bubblan Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Aha du menar så, han kommer till "insikt" och frågar sig själv -Vad fan han håller på med? Sånt som killar påstår när bruden nekar inträde genom härlighetens port? ;P Citera
Recommended Posts