Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar så sjukt bra atm, blir så jävla nöjd och stolt över mig själv. Slutat med att göra om mina värdehänder till bluff hela tiden och sitta och 3 barrela bort mig. Betsizear väääääääääldigt mkt bättre också som gör några extra BB/100.

 

Upp nästan 8k sen jag cashade in på svs igen, (och då kunde jag bara casha in 2k pga nån gammal gräns jag hade :oops:, men den ändras på måndag )

 

Månaden räddad iaf, har till hyror/räkningar/bensin osv och kan unna mig lite vardaglig lyx också. Slipper sälja stjärt på torget :D:D

 

 

EDIT: sen ett litet smakprov på hur jag springer, lyckades på AA 3 ggr irad på samma bord och stacka alla 3 ggr (A)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämplar månaden redan nu, ska räkna lite när jag kommer hem inatt. Men skulle gissa att jag nosar på 30k iaf, pga fin SVS rush. Skönt att ändå kunna plussa så pass "mkt" när jag inte ens spelat hälften av dagarna denna månad

 

Nu bär det av till COOP Arena i Luleå för att kolla på Luleå - Södertälje, och ännu mer utökad serieledning. Sen hem och packa för imorgon är det jobb i lite drygt en vecka framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så tiltande NL50 session, smällde över allt hela tiden och var så sjukt djupt spel, och swingade på ganska bra.

 

 

Peakade nästan 600 dollar upp efter halva sessionen, peakade 280 back efter 1,5k händer.

Når 12 dollar plusset ;PpPP efter 1575 händer och stänger ner, sjukt jävla påfrestande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu bär det av till COOP Arena i Luleå för att kolla på Luleå - Södertälje, och ännu mer utökad serieledning. Sen hem och packa för imorgon är det jobb i lite drygt en vecka framöver.

 

Härligt att höra att du har hjärtat på rätt ställe! ;) Skönt med ännu en seger. Dessutom mot ett formstarkt Södertälje, var lite orolig inför matchen och än mer efter den torra första perioden! :)

Halloween-fest hos Nina och Lövet på lördag, ska du dit? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att höra att du har hjärtat på rätt ställe! ;) Skönt med ännu en seger. Dessutom mot ett formstarkt Södertälje, var lite orolig inför matchen och än mer efter den torra första perioden! :)

Halloween-fest hos Nina och Lövet på lördag, ska du dit? :)

 

Jo fan Luleå <3, jo såg mörkt ut i början av andra perioden. Har ju biljett till Statshotellet och allt, men ska och jobba senare idag i princip 24/7 tills nästa fredag, och då bär det av till sthlm.

Så tyvärr, annars hade jag nog kollat förbi :(

 

 

OBS!! SNO INTE MIN CYKEL BARA! Den blåa med varningsflagga! ( olåst, tappat bort nyckeln )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo fan Luleå <3, jo såg mörkt ut i början av andra perioden. Har ju biljett till Statshotellet och allt, men ska och jobba senare idag i princip 24/7 tills nästa fredag, och då bär det av till sthlm.

Så tyvärr, annars hade jag nog kollat förbi :(

 

 

OBS!! SNO INTE MIN CYKEL BARA! Den blåa med varningsflagga! ( olåst, tappat bort nyckeln )

 

Jo, men som vanligt så vände de och vann! :)

Åfan, trist!

Jag kan nöja mig med att bara urinera din cykel, men jag lovar att inte sno den! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha okej:-D En kompis till mig har typ legat med den där Nina(om det är rätt) när dom var på någon fest där när vi gick i ettan

 

Small world. hur ligger man "typ" med en tjej ? :oops:

 

Jag har ingen aning om vilken skola hon gick på, faktiskt. Är bruden min som har känt henne sen barnsben, men 90a är hon :)

 

Då är jag 100% säker att det är hon :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...