Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Poker är svårt ibland :D

Prima Network $50.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 996341

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP: $31.93

CO: $177.85

BTN: $50.00

SB: $56.73

Hero (BB): $109.29

UTG: $51.32

CO posts a big blind ($0.50)

Pre Flop: ($1.25) Hero is BB with K :heart: A :diamond:

2 folds, CO checks, 1 fold, SB raises to $3.25, Hero raises to $10, 1 fold, SB raises to $56.48, Hero calls $46.48

Flop: ($113.46) Q :heart: 2 :heart: J :heart:(2 players)

Turn: ($113.46) 5 :diamond:(2 players)

River: ($113.46) 8 :heart:(2 players)

Final Pot: $113.46

SB shows K :spade: K :club:

Hero shows K :heart: A :diamond:

Hero wins $110.71

(Rake: $2.75)

Prima Network $50.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 996342

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $100.02

MP: $103.85

CO: $51.35

Hero (BTN): $74.13

SB: $48.25

BB: $58.44

Pre Flop: ($0.75) Hero is BTN with Q :heart: Q :club:

2 folds, CO raises to $2, Hero raises to $6.50, SB raises to $20, 1 fold, CO calls $18, Hero raises to $74.13, SB calls $28.25 all in, CO calls $31.35 all in

Flop: ($151.45) 4 :diamond: 7 :heart: 3 :heart:(3 players - 2 are all in)

Turn: ($151.45) Q :diamond:(3 players - 2 are all in)

River: ($151.45) 8 :heart:(3 players - 2 are all in)

Final Pot: $151.45

CO shows A :diamond: A :spade:

Hero shows Q :heart: Q :club:

SB mucks K :spade: A :heart:

Hero wins $6.70

Hero wins $0.00

Hero wins $141.50

(Rake: $3.25)

Postad

Kul att det går bra henke :)

FT 2x 180manna igår, samt runner upp i en 45. Så plussade ganska rejält igår :) Skönt att rädda upp denna slömånad lite.

2-3 speldagar kvar, sen ska jag faktiskt dra och jobba i 2 veckor och låser månaden då, med lite "rush" kan jag nog sluta närmare 20k upp

Postad

Starta nyss upp en session, droppar direkt 150€ med 2 st överpar mot sett i 3betat. Sen får iaf QQ och JJ stå mot AK pre så jobbade upp till ett lillpluss på 200 händer, känner mig inte i form för att spela. blir att sova någon timme nu innan man kanske drar igång igen (:

Postad
Kan inte annat än hålla med...:roll:

:D +1

Man vet att man spelar på Svenskaspel när man ligger 31,82BB/100 över 1532händer. :D:D:D

Riktigt jävla bra har det gått sen jag degade in igår, blir nog en bättre månad än vad jag förväntade mig, har 2 dagar till på mig att rädda upp den innan det är dags att dra och jobba.

Postad
Stämmer nog bra det :) Vilket lag lira du i ?

Ett lag från södra norrland.. Minns vi gjorde en overklig bragd och vann där första året trots att vi torskade skotten med typ 10-55 :-D bussresan hem blev lite enklare då. Vi var även och härjade i gällivare samma helg. Sov på hotell i Piteå fredagen för att åka vidare gällivare lördag och match i piteå söndagen. Trodde ju bara det var runt hörnet med satana var ju fan 4-5 timmar SKOG innan man kom fram till gällivare haha I norrland kan ingen höra dig skrika :mrgreen:

Postad
Ett lag från södra norrland.. Minns vi gjorde en overklig bragd och vann där första året trots att vi torskade skotten med typ 10-55 :-D bussresan hem blev lite enklare då. Vi var även och härjade i gällivare samma helg. Sov på hotell i Piteå fredagen för att åka vidare gällivare lördag och match i piteå söndagen. Trodde ju bara det var runt hörnet med satana var ju fan 4-5 timmar SKOG innan man kom fram till gällivare haha I norrland kan ingen höra dig skrika :mrgreen:

Hahha såpass. Men inte piteå/luleå är det ju inte så farligt. Men sen är det bara skog och helvete :)

Postad

Eftersom topicen verkar vara norrland här så har släktingar från kalix precis kommit hit till sthlm för ett visit :) Ingift norrlandsblod i familjen dvs 100% stockholmare heheee.

Sov tre timmar förut istället så blir att sätta igång grinden nu, får hoppas fru fortuna är på bra humör idag som hon alltid är för vissa /pendse

Postad
Eftersom topicen verkar vara norrland här så har släktingar från kalix precis kommit hit till sthlm för ett visit :) Ingift norrlandsblod i familjen dvs 100% stockholmare heheee.

Sov tre timmar förut istället så blir att sätta igång grinden nu, får hoppas fru fortuna är på bra humör idag som hon alltid är för vissa /pendse

Haha erkänn att det är en sjuk lustig dialekt kalix :)

Du börjar bli som jag nu din slöa fan, bara sova och sova. :)