Gå till innehåll

Pryltråden


#LOUDmouth#

Recommended Posts

F.ö. rekommenderar jag Rollermouse Pro för alla grinders. Bästa investeringen jag gjort. Musarmssymptomen borta efter några dagar.

 

_______________________________________

 

Japp, korrekt. Kör såna på jobbet och de är förvånansvärt enkla att anpassa sig till efter att ha kört konventionell mus i alla år. Mycket skönare också. Alternerar dessutom mellan vänster och höger hand hela tiden.

 

Kör också den på jobbet sen ca 2 år.

Måste skaffa en sån att ha hemma.

Är ju gammal gubbe som kört dataapparater i 24 år nu (köpte Vic 64 år 1986).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är ju gammal gubbe som kört dataapparater i 24 år nu (köpte Vic 64 år 1986).

 

Inte bara du:

 

VIC64 -> Koda Basic->10 GOTO 20 ->Commodore 128 -> Spela Barbarian på AMIGA500

 

 

.... and the rest is history efter min polare visade mig internet-ikonen på sin PC 1993 med orden "vet du vad det här är?" Jag visste inte vad "det" var, då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satan vad jag nötte dune, test driver och barbarian och många många mer titlar på min amiga 1200. Jag skrattade åt dem med amiga 500'or. :), fanns något jävligt otäckt "rymdkrigsspel" i första person också som ajg älskade, man gick omkring i labyrinter som en typ "marauder" i sc2 och slogs. Fett äckligt var det iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satan vad jag nötte dune, test driver och barbarian och många många mer titlar på min amiga 1200. Jag skrattade åt dem med amiga 500'or. :), fanns något jävligt otäckt "rymdkrigsspel" i första person också som ajg älskade, man gick omkring i labyrinter som en typ "marauder" i sc2 och slogs. Fett äckligt var det iaf..

 

Space Hulk?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...