Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ni kommer med övertygande argument när det gäller Juggler.

pimp.jpg

När jag fick syn på honom för en halvtimme sen i sin nya svid var det bara droppen som fick bägaren att rinna över. Vet inte om han är mafios eller bara hallick, men något dumt har han säkert gjort eller tänkt göra.

Ändrar mig till: Lyncha Juggler

Nån annan än jag som ser likheter med en viss person som figurerar i tråden... Sry för OT.

Postad
WP :) jag var lite misstänkt där ett tag men du var dold in i det sista iaf.

Det var 100% att du var Maffia, eftersom du inte var med och röstade i tid. Vi borde klippt dig i stället för Juggler, men Juggler har sig själv att skylla då han röstar så fånigt. GTO för byborna är såklart att rösta på ett speciellt sätt i andra omgången (talar jag om hur så förstör jag nöjet såklart).

Om det inte var Juggler så var det dev som var andra Maffian, så hade ni bara valt TF att slakta i natt så hade byborna vunnit (i och med att han var skyddad).

Jag spelar gärna igen men då får det vara med folk som sitter vid datorn, speciellt om de är mafiosos...

Postad

Jaha, Lixifer sleeps with the fishes. Oerhört passande får jag säga ;-)

alg_shark_update.jpg

Riktigt surt att vi tappade polisen första rundan. Byborna tappade väl halva sin edge bara där.

Oh, well. GG everyone! :-)

Postad
Riktigt surt att vi tappade polisen första rundan. Byborna tappade väl halva sin edge bara där.

Oh, well. GG everyone!

Nja, spelar byborna Maffia-GTO så kan inte maffian vinna, om byborna är minst en mer än maffian. Fast det blir ju såklart inte lika roligt.