Ola Brandborn Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Enda chansen för byns överlevnad är alltså om maffian försöker döda den som läkaren skyddar... Det ser mörkt ut för vår lilla by! Citera
Vrakman Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Ni kommer med övertygande argument när det gäller Juggler. När jag fick syn på honom för en halvtimme sen i sin nya svid var det bara droppen som fick bägaren att rinna över. Vet inte om han är mafios eller bara hallick, men något dumt har han säkert gjort eller tänkt göra. Ändrar mig till: Lyncha Juggler Nån annan än jag som ser likheter med en viss person som figurerar i tråden... Sry för OT. Citera
mr-flow Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Skrev ett inlägg men insåg att det är natt och man ska vara tyst. Återkommer. Citera
Jennez Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Väääntar på maffian... Vem vill ni mörda? Citera
Jennez Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Och där strök Lixifer med, mördad av maffian... Nu är det dagtid igen. Två maffiosos och två bybor kvar. Byn kan inte vinna... Citera
Jennez Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 I rollerna såg vi: Totalfarsa mr-flow - Maffia devalanteriel - Maffia Juggler79 Supertequila - Polis Ola - Läkare Lixifer Citera
devalanteriel Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Woohoo! Bra jobbat mr-flow. Citera
TotalFarsa Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Skit också. Men vi fick ju hänga Juggler iaf, alltid något Jens grät lite och ville få vara med och leka så jag lovade honom att spelleda nästa vecka. Citera
mr-flow Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Woohoo! Bra jobbat mr-flow. WP jag var lite misstänkt där ett tag men du var dold in i det sista iaf. Citera
Ola Brandborn Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 WP jag var lite misstänkt där ett tag men du var dold in i det sista iaf. Det var 100% att du var Maffia, eftersom du inte var med och röstade i tid. Vi borde klippt dig i stället för Juggler, men Juggler har sig själv att skylla då han röstar så fånigt. GTO för byborna är såklart att rösta på ett speciellt sätt i andra omgången (talar jag om hur så förstör jag nöjet såklart). Om det inte var Juggler så var det dev som var andra Maffian, så hade ni bara valt TF att slakta i natt så hade byborna vunnit (i och med att han var skyddad). Jag spelar gärna igen men då får det vara med folk som sitter vid datorn, speciellt om de är mafiosos... Citera
Lixifer Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Jaha, Lixifer sleeps with the fishes. Oerhört passande får jag säga Riktigt surt att vi tappade polisen första rundan. Byborna tappade väl halva sin edge bara där. Oh, well. GG everyone! Citera
Ola Brandborn Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Riktigt surt att vi tappade polisen första rundan. Byborna tappade väl halva sin edge bara där.Oh, well. GG everyone! Nja, spelar byborna Maffia-GTO så kan inte maffian vinna, om byborna är minst en mer än maffian. Fast det blir ju såklart inte lika roligt. Citera
Recommended Posts