Gå till innehåll

Multitablefråga


hakard_fura

Recommended Posts

jag lirar lite på stars och brukade tilea borden då jag multitablade, tills jag upptäckte att typ alla på youtube cascadar borden då de lirar många bord.

 

jag täntke först att bah, borden kommer hoppa upp ivägen för varandra och göra så jag missklickar, detta var ju inte fallet då bord som poppar upp verkar ställas i kö bakom tidigare upppoppade bord.

 

Nu till min fråga.

 

vet någon forumit av någon skattefri site som har "köfunktionen" av borden som poppar upp?

 

hoppas ni förstår vad jag menar annars får jag försöka omformulera mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet precis vad du menar och söker precis det du frågar om, har dock inget svar på frågan så jag ber om ursäkt för denna text då du kanske tror att ett svar finns här innan du läst vad jag egentligen skrivit. Här kommer lite extra förvirring:

 

Varför inte blå?

Det är ju för fan en gräsklippare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Bumpar den här tråden lite, har nämligen samma fråga. Jag har bara testat att cascade på stars och tycker det är överlägset där. Dock så vill man ju ha nån sida där man får lite rb på om man ska grinda så mycket (jag vet att man får bra rb om man blir supernova men det är jag inte i närheten av). Detta gäller ju även på party, och Cake verkar vara en halvskum sida.

 

Så om någon vet någon annan bra sida för cascade så vore det grymt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...