Partneransvarig Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 På torsdag den 5 augusti kl 20:00 kör Betsson en medlemsturnering med 3 kvalbiljetter till GSOP LIVE i potten. Namn: Poker.se GSOP live kval Tid: Torsdag den 5 augusti kl 20:00 svensk tid Lösen: psegsop Buyin: $5+0,5 Denna turnering är låst till Norden. Mer information om GSOP hittar ni Här För er som behöver skapa ett konto hos Betsson gör detta Här! Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 En kvalbiljett är värd $320 Kommer du deltaga i turren eller? /Betsson Citera
bluffsyn Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 En kvalbiljett är värd $320 Kommer du deltaga i turren eller? /Betsson Om vädret suger Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Då ber jag vädergudarna att slänga in lite regn =) Eller kanske du gillar att grinda med 25 grader och blå himmel? /B Citera
dvo74 Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Turren går ju kl 20:00 så då kan det vara nice och spela lite vare sig det regnar eller har varit fint väder. Citera
Cyntax Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Mer information om GSOP hittar ni Här Den länken säger inte mycket. Den här här bättre.Jag överväger att spela. Om man klonkar i main-satelliten sen ... vilken av turneringarna får man spela? Får man välja? Hur funkar det? Citera
XeroxFin Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Om man klonkar i main-satelliten sen ... vilken av turneringarna får man spela? Får man välja? Hur funkar det? Man måste väl inte nödvändigtvis spela Riga-satten, utan man kan spela satte till något annat GSOP-event, väl? Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Man måste väl inte nödvändigtvis spela Riga-satten, utan man kan spela satte till något annat GSOP-event, väl? Det stämmer alldeles utmärkt =) GL! Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Den länken säger inte mycket. Den här här bättre.Jag överväger att spela. Om man klonkar i main-satelliten sen ... vilken av turneringarna får man spela? Får man välja? Hur funkar det? Om du klonkar i den satellite du väljer att spela så kommer du vinna en biljett till det event som satelliten gäller för. All event har sina egna satelliter. Härligt att höra att du är taggad och må floppen vara med dig hehe /Betsson Citera
Richard_ Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Reggat, solklart val för mig att spela den här, behöver fler 320 biljetter hur som helst. Tack betsson Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Reggat, solklart val för mig att spela den här, behöver fler 320 biljetter hur som helst. Tack betsson He he, här var vi självsäkra. Ge mig ditt nick så sätter jag $20 bounty på dig i kvällens turre! Lite motstånd måste du få. moohaaaa LAGT TILL : Jag behöver poker username för spelaren ovan för att sätta $20 som bounty... /Betsson Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Missa förresten inte SM kvalet idag. Det har vart helt ok värde tidigare dagar denna vecka.... Måndag - 2 spelare Tisdag - 5 spelare Onsdag - 5 spelare Det är en $11 turre som garanterar $120 ticket till veckofinalen där ett €1100 säte ligger garanterat! Vem lyckas plocka både SM och GSOP live??? /Betsson Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 update: Övervärde på $915 nu bara då 9 spelare är reggade... Citera
bluffsyn Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Gl Hf allihopa. Nickar sickmyduck 20 Citera
betsson Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Den ligger under schemalagda turneringar.. Du kan välja special så hittar den.. Sortera efter inköp och sök efter $22 så skall du hitta den =) Just nu med 7 min kvar..bara 2st reggade...hoppa in vettja!! Citera
Aeis Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 NEEEJ jag glömde bort denna!!! grrr Citera
Fredde Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Går utmärkt och man ligger konstant i täten. Bluffat bort lite chips men ändå 6/16 eller något sånt. Plockar upp 99 och en rätt tight spelare raisar och jag nöjer mig med call på sb. Kommer QT9 och checkar. Andra spelaren betar och jag går all-in. Han har marginellt större stack än mig. Naturligtvis har han KT och man lyckas inte träffa kåken och är utslagen. Vinst i den potten och man hade haft väldigt goda möjligheter att ta en av de tre biljetterna ... Citera
Sahla Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Där satt den! Hade ju suttit bra att kvala in till först SM och sedan Riga, blir ju en fin liten semester... Citera
Cyntax Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Om du klonkar i den satellite du väljer att spela så kommer du vinna en biljett till det event som satelliten gäller för. All event har sina egna satelliter. Härligt att höra att du är taggad och må floppen vara med dig hehe /Betsson Så taggad var jag inte. Somnade på soffan framför tv'n istället. Citera
betsson Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Går utmärkt och man ligger konstant i täten. Bluffat bort lite chips men ändå 6/16 eller något sånt. Plockar upp 99 och en rätt tight spelare raisar och jag nöjer mig med call på sb. Kommer QT9 och checkar. Andra spelaren betar och jag går all-in. Han har marginellt större stack än mig. Naturligtvis har han KT och man lyckas inte träffa kåken och är utslagen. Vinst i den potten och man hade haft väldigt goda möjligheter att ta en av de tre biljetterna ... Osis Fredde! Det endag jag kan säga för att muntra upp en smula är att vi kommer köra liknande grejer inom snar framtid igen =) /Betsson Citera
Recommended Posts