biron Postad 9 Juni , 2005 Rapport Postad 9 Juni , 2005 Någon som har något att säga om http://www.royalcardclub.com Själv undrar jag varför den inte är listad på http://www.primapoker.com när den tillhör primanätverket? * RP - QoS * Citera
luckyz Postad 9 Juni , 2005 Rapport Postad 9 Juni , 2005 mm jag undrar oxo varfor dem inte ar med primapoker.com deras email support suger Citera
jhc Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Någon som vet om man kan göra kostnadsfria uttag direkt till sitt bankkonto/Visa? Citera
Masters20000 Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Jag kan RCC rätt bra, det går inte att göra direkta uttag till svensk bank, däremot så brukar utbetlningarna ske i så god mån som möjligt, tillbaka samma väg som det satts in. Neteller är det bästa altenativet för denna sida. Citera
richardd Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Postad 24 Augusti , 2005 Nån som VET om det går och ta ut vinster med kreditkort? Citera
marss Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 RCC inriktar sig i princip bara på att erbjuda bra rakeback och är väl i princip det skin där det är vanligast att man erbjuder rakeback på i prima. Så det är inte så stor vitts med att skapa ett konto där utan rakeback - även om det går att lösa retroaktivt. Citera
luckyz Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 nan som testat casha ut fran royal card club till neteller? funkar det som det ska? hur langt tid tar cashouten? Citera
arealloser1 Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 undrar det samma! skulle även vilja veta vilka avgifter dem tar för utbetalning via check och hur långt tid det tar? Står säkert nånstans menmissat det isåfall.... Citera
Pokershark Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 nan som testat casha ut fran royal card club till neteller?funkar det som det ska? hur langt tid tar cashouten? Det kan ta en stund. Bli inte förvånad om det tar en vecka. Citera
Mr_Hero Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Någon som vet vad som gäller när man spelar på royal card club, ska man skatta för vinsterna där eller? Företaget ligger i Canada med är ju med i Prima nätverket. Någon som vet? Citera
Pokershark Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Någon som vet vad som gäller när man spelar på royal card club, ska man skatta för vinsterna där eller? Företaget ligger i Canada med är ju med i Prima nätverket. Någon som vet? Jag vill inte påstå att jag är hundra men jag är rätt så säker på att det inte är skattefritt. Citera
grka Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Någon annan än jag som har fått 10 gånger för mycke rake på RCC? hände idag när jag skulle "redeema" min rakeback som när jag sist kollade låg på 60-70dollar. Fick till min stora förvånad 635 dollar isället . Står att jag kommer kunna ta ut 635 dollar i rake imorgon också, skumt?!? Citera
Espen Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 En polare hade rakat 400$ på 5dagars spel där, på 0,5-1 och 1-2NL. Lätt orimligt mycke tyckte jag. Citera
Pokershark Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 En polare hade rakat 400$ på 5dagars spel där, på 0,5-1 och 1-2NL. Lätt orimligt mycke tyckte jag. Beror på hur många timmar han har spelat och hur många bord men spontant så låter det inte speciellt mycket. Genererar åtminstone (lågt räknat) över $4 per bord och timme på 10 manna Nl100. Citera
marss Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 nan som testat casha ut fran royal card club till neteller?funkar det som det ska? hur langt tid tar cashouten? tar 1-2 dagar för mig när jag tar ut till neteller Citera
double_a Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 hur lång tid tar det o ta ut till visa kortet? Citera
DaMan Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Går endast att casha ut samma belopp du satt in via VISA kortet, det går dock på nolltid. Citera
Jimbolito Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Någon som haft problem med denna sajt? Läst om flera som fått sina konton låsta för att sedan inte ens få en anledning till varför. Lirar på GamingClub nu, men vill ha rakeback och har signat hos RCC med 35% rakeback. Men vill inte sätta in $15K för att sedan få mitt konto låst Lägs rakebacken i ett separat "konto"? Som man kan föra över till sitt pokerkonto när man vill? Eller går den direkt till spelkontot? Citera
Hnk Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Jag spelar på RCC nu, raken "samlas" och man kan kolla hur mycket man har. Man kan ta ut den när man vill, då kommer den till pokerkontot. Hade kontona blivit låsta just på RCC? Citera
Jimbolito Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Yes på RCC. Men & andra sidan har jag läst om spelare som fått sina konton låsta på TGC oxå, och där har jag aldrig haft några problem så. Kanske för att jag är en högst ärlig person och inte chipdumpar och fuskar Citera
Rosco Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Någon som vet vilket plattform dom ska byta till? Citera
berzerker Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Ingen aning, men Expekt-bytet har satt sig så hårt i min själ att jag tog ut alla pengar från Royal card club direkt. Citera
poker_oscar Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Någon som vet vilket plattform dom ska byta till? Var har du läst att de ska byta plattform? Citera
Rosco Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Fick ett mail där det stod att from 4/7 kommer dom att byta plattform.Dock stod det inte till vilken. Citera
pokerplayer Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 jaha, kanske är därför jag inte kommer in då. försöker logga in och dom säger att mitt konto har blvit låst... men dom har fortfarande primaloggan på sidan. Citera
Recommended Posts