Gå till innehåll

stud och mixed games


archtila

Recommended Posts

När man spelar stud och mixed games så fungerar inte handhistoriken riktigt som den ska. I holdem, omaha så visas allt korrekt men stud bla så slängs korten omkring när man kollar på HH.

 

Detta är självklart jävligt irriterande. Man vill gärna veta om fi klonkat triss på river eller började med rolled upp triss från start.

 

Ftp fixa detta jävla latmaskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skriv inte om du inte ens vet vad du snackar om. Jag sitter och spelar stud och ser i princip varje gång att HH är fel på de dolta korten.

Förutom att han har rätt. FTP blandar medvetet om de dolda korten, av just anledningen att man inte ska enkelt kunna se det du frågar efter. Med andra ord på samma sätt som skulle ske i ett livesammanhang. Stars har valt en annan väg. FTPs variant är enligt mig bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutom att han har rätt. FTP blandar medvetet om de dolda korten, av just anledningen att man inte ska enkelt kunna se det du frågar efter. Med andra ord på samma sätt som skulle ske i ett livesammanhang. Stars har valt en annan väg. FTPs variant är enligt mig bättre.

 

konstigt att dom väljer att göra så enbart på stud och inte med holdem lr omaha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

konstigt att dom väljer att göra så enbart på stud och inte med holdem lr omaha.

 

Det hade inte spelat någon roll i holdem/omaha för där är alla kort dolda och du har samma hand genom alla gator. Som sagt, det är ingen bugg utan dom försöker bara efterlikna livespelen där du fritt kan blanda dina mörka kort vid visning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...