archtila Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 När man spelar stud och mixed games så fungerar inte handhistoriken riktigt som den ska. I holdem, omaha så visas allt korrekt men stud bla så slängs korten omkring när man kollar på HH. Detta är självklart jävligt irriterande. Man vill gärna veta om fi klonkat triss på river eller började med rolled upp triss från start. Ftp fixa detta jävla latmaskar. Citera
esej Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 Det är inte en bugg det är en feature. Dessutom är det som det ska vara imho. Citera
archtila Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2010 Det är inte en bugg det är en feature.Dessutom är det som det ska vara imho. skriv inte om du inte ens vet vad du snackar om. Jag sitter och spelar stud och ser i princip varje gång att HH är fel på de dolta korten. Citera
archtila Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2010 btw HH funkar perfekt på stars Citera
Ola Brandborn Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 skriv inte om du inte ens vet vad du snackar om. Jag sitter och spelar stud och ser i princip varje gång att HH är fel på de dolta korten. Förutom att han har rätt. FTP blandar medvetet om de dolda korten, av just anledningen att man inte ska enkelt kunna se det du frågar efter. Med andra ord på samma sätt som skulle ske i ett livesammanhang. Stars har valt en annan väg. FTPs variant är enligt mig bättre. Citera
archtila Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2010 Förutom att han har rätt. FTP blandar medvetet om de dolda korten, av just anledningen att man inte ska enkelt kunna se det du frågar efter. Med andra ord på samma sätt som skulle ske i ett livesammanhang. Stars har valt en annan väg. FTPs variant är enligt mig bättre. konstigt att dom väljer att göra så enbart på stud och inte med holdem lr omaha. Citera
Sunbird88 Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 konstigt att dom väljer att göra så enbart på stud och inte med holdem lr omaha. Det hade inte spelat någon roll i holdem/omaha för där är alla kort dolda och du har samma hand genom alla gator. Som sagt, det är ingen bugg utan dom försöker bara efterlikna livespelen där du fritt kan blanda dina mörka kort vid visning. Citera
Recommended Posts