obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Ironi i den posten hoppas jag? Paradise ligger på boss eller hur? Lycka till med att få över 50%..... thiiiiis, gjorde verkligen min dag herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 thiiiiis, gjorde verkligen min dag herregud :-( :cry: :-( :cry: Hur tråkig dag måste man ha om det här gör ens dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 :-( :cry: :-( :cry: Hur tråkig dag måste man ha om det här gör ens dag? Väldigt händelserik och spännande dag. Det är den hårfina skillnaden mellan om du driver med honom eller om du är totalt bakom flötet som gör sammanhanget så fruktansvärt kulig....T Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Väldigt händelserik och spännande dag. Det är den hårfina skillnaden mellan om du driver med honom eller om du är totalt bakom flötet som gör sammanhanget så fruktansvärt kulig....T Har själv över 50% snart, men ändå driver jag inte, u see? Flötet är jag aldrig bakom f ö, är bara pappaledig sedan 1 mars:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stempa12 Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 boss får ju bara ge ut 30%, paradise har kanske ingen affe som vill ge 'under bordet' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Så blev man varslad idag, jeje, blir lite mer poker i januari då ^^ Btw, någon som vet hur fan man fixar Huden på cake? jag kan hitta mig osv på HEM men huden hittar inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 hm... Man kan inte ha Huden på cake nätverket? Vafan är det för skit? Blir till att bytta direkt när jag har fått min rb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 hm... Man kan inte ha Huden på cake nätverket? Vafan är det för skit? Blir till att bytta direkt när jag har fått min rb. Nä, förbjudet där ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Nä, förbjudet där ;P Fan vad värdelöst blir att byta direkt när man fått in cashen på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Ska testa spela på cake nu, blir väl 4-6 bord. Kommer kännas jävligt konstigt utan huden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 spelat HU lite idag, 40$ plus iallfall, borde väl få min rb snart tycker man. runt 90€ i rb tror jag, hann ju inte spela så mycket. BLir iallfall nl20 på nästa sida jag ska lira på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Vill ju spela på en seriös sida nu efter ********* skiten, Är bet24 är bra val då? Har bra rb där osv, Hur är det på ongame? tight? löst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Har alla slutat spela här eller? Varit dött nu ett tag tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Har alla slutat spela här eller? Varit dött nu ett tag tycker jag Jag kör lite på svs och väntar på mina pengar från pot.raiser och pokerrrr slutade väl la lira tror jag? Mer vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 14 November , 2010 Rapport Share Postad 14 November , 2010 Har alla slutat spela här eller? Varit dött nu ett tag tycker jag ne, jag spelar iaf! Vill inte direkta "blogga" om spelet bara, finner ingen direkt glädje i det. tja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donatello Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Heja heja heja! Är du kvar på svs Danity? Priva nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 kör på eurosuperpoker och har megaback på nl10-nl25€ på typ 200€- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts