Gå till innehåll

Microgäng mot eliten


Pokerrr

Recommended Posts

  • Svars 641
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker ni om denna hand? vad tror ni han visar och hur hade ni spelat denna?

Fi har 93/0 med bara 17 händer spelade.

 

SB ($3.94)

BB ($5.87)

CO ($15.61)

Hero ($8.46)

 

Dealt to Hero T:diamond: J:heart:

 

fold, Hero raises to $0.35, fold, BB calls $0.25

 

FLOP ($0.75) 7:heart: 6:diamond: J:spade:

 

BB bets $0.75, Hero calls $0.75

 

TURN ($2.25) 7:heart: 6:diamond: J:spade: 5:heart:

 

BB bets $2.25, Hero raises to $7.36 (AI), BB calls $2.52 (AI)

 

RIVER ($11.79) 7:heart: 6:diamond: J:spade: 5:heart: 3:spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan inte klaga :) Vet att jag spelade denna hand väldigt uppenbart och skulle förmodligen sätta press redan på flopp istället för att bara syna med och sedan göra en väldigt uppenbar bet på river.

 

Hero ($6.15)

BB ($3.93)

UTG ($11.60)

CO ($16.94)

BTN ($3.25)

 

Dealt to Hero Q:club: A:club:

 

fold, fold, BTN raises to $0.40, Hero calls $0.35, BB calls $0.30

 

FLOP ($1.20) T:club: K:club: 2:diamond:

 

Hero checks, BB bets $0.10, BTN calls $0.10, Hero calls $0.10

 

TURN ($1.50) T:club: K:club: 2:diamond: 9:diamond:

 

Hero checks, BB bets $0.75, BTN calls $0.75, Hero calls $0.75

 

RIVER ($3.75) T:club: K:club: 2:diamond: 9:diamond: J:club:

 

Hero bets $2.81, BB calls $2.68 (AI), BTN calls $2 (AI)

 

BTN shows 6:club: 5:club:

(Pre 25%, Flop 15.9%, Turn 0.0%)

 

Hero shows Q:club: A:club:

(Pre 45%, Flop 63.1%, Turn 26.2%)

 

BB shows J:heart: 9:club:

(Pre 30%, Flop 20.9%, Turn 73.8%)

 

Hero wins $10.56

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säker på att du har samma? ongame har också regler som reglerar (haha) hur mycket rakeback folk kan få. vad jag läst så är det ongame dom ska byta till.

 

Det är nog ongame ja, och han på chatten srkev att det är samma. Och om de skulle ändra är det nog bara till 50% istället för 55% som jag har nu, så det gör inget. Men får se om jag har kvar pengarna eller inte på sidan. Får in rb den 2a som vanligt sa han och så får jag se om det är flera nyheter på sidan imorgon för att ta ställning om man ska våga sig på att ta ut pengarna eller ha kvar dom. Har bara 200 kr på svs att spela nu. Så hoppas att få några inköp där så kan man börja spela lite där så länge :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon informera mig lite mer angående det här? Kommer entraction lägga ner eller hur fan äre? fattar inget :-(

 

De har bara bytat ledning och lite så eftersom deras resultat har varit halvdåliga. Och för att ********* bytar är för att de har skrivit kontrakt med ett annat nätverk men lite senare i höst. Och entrection har fått nys om detta och kickat ut dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom pengarna är frusna inne i potrasier. Men har 210kr på svs som jag ska spela 0,50 där med! 4 inköp! wihooo! Får hoppas jag inte har otur och torskar dom direkt. Måste ju ha lite att spela med :) Pratade med affen och har iallfall minst 80€ i rb denna månaden så rullen kommer ligga på runt 500€. Riktigt gött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte att jag inte ens kan ta ut mina pengar från pot.raiser. Har 500€ nu med rbn typ. Blir ett fint nl20 spel för dom och såklart kan man inte spela. Kommer säkert inte få tillbaka skitet.

 

Får väl hoppas att pot.raiser bytar nätverk snart och mina pengar är kvar. Och om det inte är ett bra nätverk får man helt enkelt byta sida igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA! gött med 2 inköp ner.

 

100 kr på svs, ska vi se om jag gular eller inte. Men om man förlorar med allt så lär jag gula :)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) Boss

BB ($31.65)

Hero ($40.60)

UTG ($71.40)

UTG+1 ($1.47)

CO ($86.44)

 

BB posts (SB) $0.25

 

Dealt to Hero A:heart: A:club:

 

UTG raises to $1.75, UTG+1 calls $1.47 (AI), fold, fold, Hero raises to $5, UTG raises to $71.40 (AI), Hero calls $35.60 (AI)

 

FLOP ($82.92) 5:heart: 8:heart: 5:club:

 

TURN ($82.92) 5:heart: 8:heart: 5:club: 4:club:

 

RIVER ($82.92) 5:heart: 8:heart: 5:club: 4:club: Q:club:

 

Hero shows A:heart: A:club:

(Pre 81%, Flop 91.6%, Turn 95.5%)

 

UTG shows Q:diamond: Q:heart:

(Pre 19%, Flop 8.4%, Turn 4.5%)

 

UTG wins $80.85

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skämtspel.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) Boss

BB ($50)

Hero ($89.92)

UTG ($9.50)

UTG+1 ($44.43)

CO ($32.65)

 

Dealt to Hero Q:spade: T:heart:

 

UTG+1 raises to $1.50, CO calls $1.50, BB calls $1, Hero calls $1.25, UTG calls $1

 

FLOP ($7.50) 4:diamond: 9:club: Q:heart:

 

BB checks, Hero bets $6, UTG raises to $8 (AI), UTG+1 folds, CO folds, BB calls $8, Hero calls $2

 

TURN ($31.50) 4:diamond: 9:club: Q:heart: 6:diamond:

 

BB checks, Hero bets $15.75, BB folds

 

RIVER ($31.50) 4:diamond: 9:club: Q:heart: 6:diamond: 7:heart:

 

UTG shows 9:spade: 7:diamond:

(Pre 34%, Flop 18.4%, Turn 11.4%)

 

Hero shows Q:spade: T:heart:

(Pre 66%, Flop 81.6%, Turn 88.6%)

 

UTG wins $30.72

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danity: Riktigt trist det där, tycker att sånna där händer uppstår mer på svs än andra nätverk 8-)

 

Spelade en 2 timmars session. Börja med nl10 och va upp 1,5 inköp upp. Men sen så ska man göra den där bluffen man vet är fel. Så det vart +-0 efter det... Så jag gick ner till nl4 ett tag och plussa där 2,5 inköp. Får väl se det som en lyckad session iallafall fast den där sista handen på nl10 fortfarande gör mig tiltad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem ett brev från partypoker där det stod att jag var en viktigt kund...blabla..... Har inte spelat där på flera månader och jag har endast spelat för 70 usd när jag väl spelade. Klart att dem fjäskar för alla spelare 8-)

 

Men så fick jag även 10 dollar gratis av dem. Bara för att börja spela där igen. Funderar nu på vad jag ska gö av dem. Spela sit n gos eller cg :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem ett brev från partypoker där det stod att jag var en viktigt kund...blabla..... Har inte spelat där på flera månader och jag har endast spelat för 70 usd när jag väl spelade. Klart att dem fjäskar för alla spelare 8-)

 

Men så fick jag även 10 dollar gratis av dem. Bara för att börja spela där igen. Funderar nu på vad jag ska gö av dem. Spela sit n gos eller cg :mrgreen:

 

skotta nl10 :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...