Gå till innehåll

Microgäng mot eliten


Pokerrr

Recommended Posts

  • Svars 641
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+5€ på 2000 händer.

 

sista handen på sessionen hade stängt ner alla utom det bordet hehe.

 

NL Holdem $0.10(BB) Replayer

SB ($12.28)

BB ($14.97)

UTG ($11.74)

UTG+1 ($10.04)

Hero ($10.50)

BTN ($15.86)

 

Dealt to Hero J:club: A:club:

 

UTG raises to $0.30, UTG+1 calls $0.30, Hero raises to $1.30, fold, fold, fold, UTG calls $1, UTG+1 calls $1

 

FLOP ($4.05) 7:club: 5:club: 3:heart:

 

UTG checks, UTG+1 bets $2, Hero calls $2, UTG raises to $10.44 (AI), UTG+1 calls $6.74 (AI), Hero calls $7.20 (AI)

 

TURN ($31.19) 7:club: 5:club: 3:heart: T:heart:

 

RIVER ($31.19) 7:club: 5:club: 3:heart: T:heart: 4:spade:

 

UTG shows T:diamond: T:spade:

(Pre 43%, Flop 38.2%, Turn 85.7%)

 

UTG+1 shows 8:club: 8:heart:

(Pre 19%, Flop 9.6%, Turn 0.0%)

 

Hero shows J:club: A:club:

(Pre 38%, Flop 52.2%, Turn 14.3%)

 

UTG wins $29.64

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+5€ på 2000 händer.

 

sista handen på sessionen hade stängt ner alla utom det bordet hehe.

 

NL Holdem $0.10(BB) Replayer

SB ($12.28)

BB ($14.97)

UTG ($11.74)

UTG+1 ($10.04)

Hero ($10.50)

BTN ($15.86)

 

Dealt to Hero J:club: A:club:

 

UTG raises to $0.30, UTG+1 calls $0.30, Hero raises to $1.30, fold, fold, fold, UTG calls $1, UTG+1 calls $1

 

FLOP ($4.05) 7:club: 5:club: 3:heart:

 

UTG checks, UTG+1 bets $2, Hero calls $2, UTG raises to $10.44 (AI), UTG+1 calls $6.74 (AI), Hero calls $7.20 (AI)

 

TURN ($31.19) 7:club: 5:club: 3:heart: T:heart:

 

RIVER ($31.19) 7:club: 5:club: 3:heart: T:heart: 4:spade:

 

UTG shows T:diamond: T:spade:

(Pre 43%, Flop 38.2%, Turn 85.7%)

 

UTG+1 shows 8:club: 8:heart:

(Pre 19%, Flop 9.6%, Turn 0.0%)

 

Hero shows J:club: A:club:

(Pre 38%, Flop 52.2%, Turn 14.3%)

 

UTG wins $29.64

 

Visst är det fint att få in det här mot två st men du kommer ju bara träffa din färg 33 % av gångerna. Skulle kanske överväga att folda ist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi har 25/0 med 26 spelade händer

 

SB ($10.25)

BB ($10.99)

UTG ($12.21)

CO ($4)

Hero ($16.29)

 

Dealt to Hero A:club: J:heart:

 

fold, CO calls $0.10, Hero raises to $0.45, fold, fold, CO calls $0.35

 

FLOP ($1.05) J:diamond: 4:spade: 6:diamond:

 

CO checks, Hero bets $0.52, CO calls $0.52

 

TURN ($2.09) J:diamond: 4:spade: 6:diamond: Q:diamond:

 

CO bets $2.09, hero?

 

vill mest veta vad ni sätter fi på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger ner med att skriva i denna db nu. Pokern har svalnat och känner ingen lust att skriva om mina 30 mins resultat mer... Lycka till alla som är delaktiga i denna db!! :-)

 

Tråkigt :( är inte så aktiv just nu när man inte har några pengar att spela för, hoppas få spela snart igen när pot.raiser startar igen :) Kommer bli aktiv här och i min egna dagbok också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ner till 400kr, vann till 850kr. Skottade lite på 1/2. förlorade till 500. Körde HU 1/2 mot en, vann 1 inköp. Han köpte in och jag förlorade direkt. Menmen, 250kr på svs nu. Får hoppas jag får mina pengar från pot.raiser snart så man kan börja grinda riktigt, har säkert spelat 5 timmar idag så hade varit gött att kunna köra på sitt riktiga account.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt spel går najs, smygmatar NL20 på boss nu, då jag upptäckte att det här med dagbok bara förvärrar, vidskeplig som man är. Det går bra so far, och ska kunna klättra till NL50 så småningom, men det tar nog ett tag. Funderar på att fortsätta med dagboken då, kanske får lite positiv dagboksrigg8-) .

 

Jobbigt med frusen rulle?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt spel går najs, smygmatar NL20 på boss nu, då jag upptäckte att det här med dagbok bara förvärrar, vidskeplig som man är. Det går bra so far, och ska kunna klättra till NL50 så småningom, men det tar nog ett tag. Funderar på att fortsätta med dagboken då, kanske får lite positiv dagboksrigg8-) .

 

Jobbigt med frusen rulle?

 

Jävligt jobbigt, speciellt när man väl skulle upp till nl20. har typ 500€ Spelar bara lite smått på svs och är väl gul snart om jag inte skärper mig, men kör med 5 inköp seriöst nu på nl50 ^^ ********* startar 20/10 igen så kan börja lira igen, men vet inte om jag vill lira på cake nätverket, vet inte hur det är. Och har hört att man bara kan ha 33% rb där. Så vetifan. Går nog över till entraction igen, hade velat testa paradise poker men hittar ingen rb där :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött, nu har man skaffat sig en nyare dator. Mycket bättre grafikkort och snabbare med allt än den skiten jag har, och sen tror jag att det grafikkorten som sitter i klarar 2 skärmar direkt så jag slipper köpa ett till, så i vinter blir det nog att köpa 2 st 21tum tft skärmar och börja nöta 8-12 bord :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt jobbigt, speciellt när man väl skulle upp till nl20. har typ 500€ Spelar bara lite smått på svs och är väl gul snart om jag inte skärper mig, men kör med 5 inköp seriöst nu på nl50 ^^ ********* startar 20/10 igen så kan börja lira igen, men vet inte om jag vill lira på cake nätverket, vet inte hur det är. Och har hört att man bara kan ha 33% rb där. Så vetifan. Går nog över till entraction igen, hade velat testa paradise poker men hittar ingen rb där :(

 

Hittar ingen rb på paradise? Var har du letat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...