valterego Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 Omg. inte ett inlägg på fem månader. Dags att skaka liv i det här igen. Åttio bra låtar kanske fortsätter. I väntan på inspiration vill jag ha tv-serie-tips. Här är grejer jag har gillat: Walking Dead, Game of Thrones, Band of Brothers, Jericho, House of Cards, Friday Night Lights, Mad Men, Orange is the new black, Heroes (första säsongen), Generation Kill Här är grejer jag inte varit fullt så road av: Breaking Bad, Dexter, Sopranos, Pacific, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 Kastar inte bort serietips på folk som inte gillar Sopranos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 Kastar inte bort serietips på folk som inte gillar Sopranos. Nä, det låter väl som en bra deal för bägge parter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 Suits? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 Suits? Ah, ja, bra serie! Glömde nämna den som en favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 White Collar är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 Kan definitivt tipsa om Unsere Mütter, Unsere Väter (Generation War som engelsk titel). WWII ur ett par tyska ungdomars ögon, otroligt välgjord. 1 säsongs miniserie precis som Band of Brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 Maj , 2014 Rapport Share Postad 12 Maj , 2014 White Collar är najs. Kan definitivt tipsa om Unsere Mütter, Unsere Väter (Generation War som engelsk titel). WWII ur ett par tyska ungdomars ögon, otroligt välgjord. 1 säsongs miniserie precis som Band of Brothers. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Välkommen tillbaka. Erkänn att du saknat oss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Tack! Och JA! Det är klart att jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Hej! Tjena, och välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Tja! Och tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Hej! Tittar du över vid tillfälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Tittar du över vid tillfälle? Nu har jag sagt ja till detta alltför länge utan att göra slag i saken. En dag i augusti cyklar jag förbi din stad med samma gäng som brukligt. Om det inte gör nåt om din hemstad outas så kan jag skriva datumet här, annars tar vi det på PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Nu har jag sagt ja till detta alltför länge utan att göra slag i saken. En dag i augusti cyklar jag förbi din stad med samma gäng som brukligt. Om det inte gör nåt om din hemstad outas så kan jag skriva datumet här, annars tar vi det på PM. Kikar du lite till vänster så står faktiskt hans stad under den söta bilden Edit: hur gammal är din avatar egentligen Valter? Ser ju purung ut på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Om det är ride Of hope du redan börjat spama om Klyka, hoppas jag du gör det bättre när det börjar närma sig. Jag hoppas alla kommer vara med och bidra med en slant i år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Kikar du lite till vänster så står faktiskt hans stad under den söta bilden Ah, där ser man. Ja, dit kommer jag den 8 augusti. Valter: Om du kan så svingar jag gärna en öl eller en Schweppes med is den 8 augusti! Kommer dock inte att ha jättemycket tid just den dagen. Men annars så borde vi bara bestämma en helg efter semestern då jag kommer förbi. Om det är ride Of hope du redan börjat spama om Klyka, hoppas jag du gör det bättre när det börjar närma sig. Jag hoppas alla kommer vara med och bidra med en slant i år Det är Ride of Hope som jag spammar om! Snart i en stad nära dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Ni bör byta ut JackVegas som mod, han gör inte sitt "jobb". Inte resten heller verkar det som. Jag bad er stänga min DB redan i Onsdags. Varför händer inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Ni bör byta ut JackVegas som mod, han gör inte sitt "jobb". Inte resten heller verkar det som. Jag bad er stänga min DB redan i Onsdags. Varför händer inget? Jag såg ditt meddelande från igår kväll nu. Kom gärna med förslag för bättre moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Jag såg ditt meddelande från igår kväll nu. Kom gärna med förslag för bättre moddar. Och ändå har du varit inloggad tidigare också. Syn på den som man säger! Byt ut dig mot Markus800 är mitt förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Ni bör byta ut JackVegas som mod, han gör inte sitt "jobb". Inte resten heller verkar det som. Jag bad er stänga min DB redan i Onsdags. Varför händer inget? Jodå, han gör sitt jobb utmärkt. Förslag på moddar tas alltid emot, men JV byts inte ut. Jag så f ö också ditt meddelande först nu. Semestertider u know Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 20 Juli , 2014 Rapport Share Postad 20 Juli , 2014 Eftersom vi har klara och tydliga regler vad det gäller offtopic-snack, städar jag lite tillOm det är synpunkter på det, kan ni som sagt antigen ta det privat, med ValterEgo eller i vår Modtråd. För övrigt förs inga ytterligare diskussioner av det slaget i den här tråden Det kommer då självklart rendera i varningar och avstängningar. Trivs du inte med detta Grinder är du fri att lämna forumet självmant Jag skriver det här igen så du också förstår. Det är inte emot forumets regler att framföra sina åsikter i en tråd där själva händelsen har hänt. Så skippa det skitsnacket. Tål ni inte folk som är frispråkiga är du välkommen att banna mig pga det. Nu vet alla som läst den här tråden vad som har hänt. Mvh En av få som sätter ner foten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juli , 2014 Rapport Share Postad 20 Juli , 2014 En liten sammanfattning Postningsguide för POKERFORUM.nu21 mars 2006 - version 0.6.3 Allmänt om POKERFORUM.nu POKERFORUM.nu är en oberoende pokercommunity startad i början 2004. Förhoppningen är att detta ska bli en plats där svenska pokerspelare kan samlas och diskutera pokerspel och annat under informella och öppna former. Innan du börjar posta • Läs och förstå alla våra forumregler. Forumregler för POKERFORUM.nu 5 februari 2010 - version 0.82 Allmänt om POKERFORUM.nu POKERFORUM.nu är en oberoende pokercommunity startad i början av 2004. Förhoppningen är att detta ska bli en plats där svenska pokerspelare kan samlas och diskutera pokerspel och annat under informella och öppna former. Innan du börjar posta • Läs och förstå alla våra forumregler. • Läs genom hela postningsguiden. • Sök och läs igenom gamla postningar innan du postar din fråga. 1. Generella forumregler 1.1 - Använd tydliga rubriker. 1.2 - Var on-topic inom grupp och tråd. 1.3 - Posta inte olika typer av frågor i en och samma tråd. 1.4 - Korspostning är strikt förbjudet. 1.5 - Inlägg som bryter mot svensk lagstiftning tolereras inte. 1.6 - Hot, personangrepp, rasism och sexism tolereras inte. Vissa grova övergrepp kan rendera i en omedelbar ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 20 Juli , 2014 Rapport Share Postad 20 Juli , 2014 Tragiskt nog så raderade Crappy allt som postades i den andra tråden, efterliknas mer eller mindre någon form av sopa bevisningen under mattan aktion. Starkt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts