Crappy Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Funderade ett kort ögonblick på det, men jag löser inte det själv och då blir kostnaden mer är förtjänsten. Så jag får betala Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Jag spontan chansade på dessa för att ha till telefonen. Kan bli hur som helst http://www.dealextreme.com/p/bh-503-designer-s-bluetooth-stereo-handsfree-headset-13-hour-talk-240-hour-standby-30407 De kom idag. Som ett bar på julafton, innan jag insåg att jag som vanligt inte läst allt USA laddare Dessutom gick det inte få ihop varken telefonen eller datorn med dem, iaf inte på den illa tid det var batterier i dem. Hur går det för dig Skankeman? Nu menar jag inte wordfeud, för där blir det pisk igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 De kom idag. Som ett bar på julafton, innan jag insåg att jag som vanligt inte läst alltUSA laddare Dessutom gick det inte få ihop varken telefonen eller datorn med dem, iaf inte på den illa tid det var batterier i dem. Hur går det för dig Skankeman? Nu menar jag inte wordfeud, för där blir det pisk igen Mina måste ha blivit kidnappade, fick ett annat paket jag beställde ett par dagar efter dessa. Hittar inte min usa adapter heller så det är ingen brådska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Har börjat klättra en en smula i boulderinghallen i Västerås. Sjukt jävla roligt och beroendeframkallande. Nu blir det medlemskap på allvar. Nån som kan reka ett par prisvärda, skapligt billiga klätterdojjor? Måste också tacka alla forumiter man sprungit på på CC de senaste dagarna, som undantagslöst varit trevliga och bidragit till den trevliga vistelsen i huvudstaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Suck Uppenbarligen har samtliga av mina msn "vänner" samtidigt beslutat sig för att visa sig som "offline" iaf för mig Eller så kan det vara något fel på msn, microsoft skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Kan vara skit bakom skärmen också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 SuckUppenbarligen har samtliga av mina msn "vänner" samtidigt beslutat sig för att visa sig som "offline" iaf för mig Eller så kan det vara något fel på msn, microsoft skit Det är ju du som alltid är offline på msn..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Säger detsamma. Har inte sett dig på flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Det är ju du som alltid är offline på msn..... hm, gå in på din hotmail.com och se om du är inloggad där eller något, har för mig att min krångla med att varje gång jag kolla min mail krångla msn, så jag tog bort att man kunde använda den inne i mailen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Det är ju du som alltid är offline på msn..... Säger detsamma. Har inte sett dig på flera veckor. Suck, den som vill tror, trodde ni iaf såg mig. Nog för att jag är spinkig, men jag som tjatar hål i huvudet på folk borde synas lite hm, gå in på din hotmail.com och se om du är inloggad där eller något, har för mig att min krångla med att varje gång jag kolla min mail krångla msn, så jag tog bort att man kunde använda den inne i mailen. Ja...... testade det, stängde av mailen, men icke. Får väl starta om igen. Iofs får jag logga ut från saiten då också. Vilket bör bli en win/win med tanke på hur jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Sick funktion iCloud Kunde inte låta bli, så min 4:a fick lämna plats till 4s. 60 sec efter att jag stoppat i simkortet, är luren uppdaterad via Icloud, ingen sladd, bara ett klick och den är en exakt kopia på min gamla. Alla inställningar på plats, självklart alla bilder, sms, samtal........ Snyggt Appel, dags att testa Siri Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Snyggt Appel, dags att testa Siri - Do you speak english? - Nä, jag spikar en låda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 29 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 BrorFelling aka LappRoffeInnebär detta permban för Pf's egen Dalai Lama p.g.a. multiaccountande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Innebär detta permban för Pf's egen Dalai Lama p.g.a. multiaccountande? Man brukar väl bara banna de extra trollkontona, vilka de nu är i det här fallet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Innebär detta permban för Pf's egen Dalai Lama p.g.a. multiaccountande? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 (Innebär detta permban för Pf's egen Dalai Lama p.g.a. multiaccountande?) Nej. Lapproffe - permanent - He had it comming. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Ja, svaret var helt enkelt "Nej... han blev inte bannad pga multiaccountande". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Crappy, bärs och cc ikväll. Mjukar upp på Bishops vid domkörkan from 18ish. Bra framförhållning, yes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Suck Ses på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 :shock: Jag börjar bli gammal Eldkvarn spelar i Borås ikväll, jag som lyssnat på dem sedan jesus gick i kortbyxor missade detta helt. Det hade jag aldrig gjort som ung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Äh, helt rätt att prioritera Matlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 9 November , 2011 Rapport Share Postad 9 November , 2011 Bjoelle, vad hände i lördags? du skulle gå å spy sa du sen kom du inte tillbaka;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 10 November , 2011 Rapport Share Postad 10 November , 2011 Bjoelle, vad hände i lördags? du skulle gå å spy sa du sen kom du inte tillbaka;) Korrekt, jag spydde, åhhhh så jag spydde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Korrekt, jag spydde, åhhhh så jag spydde Exakt VAD trodde du skulle hända när du kom på den briljanta iden att blanda ut din maredsous med koskenkorva? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts