Slaskhink Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Mer inne på Fleshlight tyvärr. Tack, GötteBjölle, för all gästfrihet och trevligt sällskap i smålandsskogarna! +1 bjölle, hur vart det med utpimpningen av din flickväns syrra till Slasktratt? jag tänkte ragga lite på henne men äh hon verkade nittig så jag... satt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Detsamma Har haft ett par tunga pokersessioner. Floppa precis fyrtal och får en checkraise på turn, så går internet ner. Finns det en gud så hatar han mig. jag tror inte på gud men jag tror på livsriggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 +1 bjölle, hur vart det med utpimpningen av din flickväns syrra till Slasktratt? jag tänkte ragga lite på henne men äh hon verkade nittig så jag... satt ut Vi försökte ju, men Tratten ville ju hellre ha asiaten i tältet ijämte. Din limmning var obv inte så smoth, eller som du hade sagt "Jag checkraisa in det på hålpipa och fick syn, men blank blank" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Haha! Sicka göttegubbar Festivalligga är rätt äckligt. Syrran var dock jättesöt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Haha! Sicka göttegubbar Festivalligga är rätt äckligt. Syrran var dock jättesöt Festivalligga är inte bara äckligt, det är vedervärdigt. Men folk är väl så fulla så de gör det ändå Fick Sandra i tältet brevid någonsin känna Roths skägg i rövskåran tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Festivalligga är inte bara äckligt, det är vedervärdigt. Men folk är väl så fulla så de gör det ändå Fick Sandra i tältet brevid någonsin känna Roths skägg i rövskåran tro? Haha! Tror inte det. Jag har en bild nånstans där han ligger däckad i en kebabtallrik med gaffeln i högsta hugg. Han sov ett par timmar, vaknade och fortsatte äta. Göttegubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Haha! Tror inte det. Jag har en bild nånstans där han ligger däckad i en kebabtallrik med gaffeln i högsta hugg. Han sov ett par timmar, vaknade och fortsatte äta. Göttegubbe! Kan vara så att du har hittat en avatarbild att ha här på PF då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Du måste ha fått en av de bästa varningarna, bjoelle. "olämplig exponering av forumit" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Du måste ha fått en av de bästa varningarna, bjoelle. "olämplig exponering av forumit" Jepp. Den är göttig. En annan forumit som jag inte nämner vid namn kände en tredje forumit som inte visste att vi kände varandra. Så vi skulle skämta lite med han och jag la till en bild på han som avatar. Så var de med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 alla varningar jag fått är fjantiga och orättvisa! edit: ett personangrepp kanske var rättvist iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Jag vet inte det. Misslyckad levling borde vara varningsbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Gl på finalbord! GUR, rätt galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Ul. Såg btw att du haft hundratals FT's i samma turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Har en känsla av att någon precis blandade ihop mig med "låtsas-bjoelle" igen. Det borde vara varningsbart Kan du skriva in det i reglerna dev? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Nej, jag uppmuntrar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Vi som är lite mer insatta vet att "real Bjoelle" är mycket med highstakes än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Klonkeliklonk, om än liten Vann ett "Paf poker cruise"-paket precis. Vilka ska med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Klonkeliklonk, om än liten Vann ett "Paf poker cruise"-paket precis. Vilka ska med? Ovanligt att du hittar klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Ovanligt att du hittar klonk haha bah. Jag kan inte hjälpa att du inte är lika awesome som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 haha bah. Jag kan inte hjälpa att du inte är lika awesome som mig Du har la varit medriggad sen födslen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Bjoelle? Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Bjoelle vaken? Om du är så in på msn pronto! Behöver lite livesupport, 6/70 atm med 3,2k startande... iofs en 5 dullz men 2,5k till ettan. VAMOS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Bjoelle vaken? Om du är så in på msn pronto! Behöver lite livesupport, 6/70 atm med 3,2k startande... iofs en 5 dullz men 2,5k till ettan. VAMOS! Qa säger du ska icke taga råd från björnar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Noterat skanke.. Ska sluta lyssna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 22 Juli , 2011 Rapport Share Postad 22 Juli , 2011 6/9 nu, utan nån björn, hjäääälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts