bjoelle Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 Gillar titeln på nyhetsbrevet: Jämförbara varumärken. lol, hade jag missat. Det var ju småfestligt. Kan dock tycka att jag borde stå före WSOP va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 lol, hade jag missat. Det var ju småfestligt. Kan dock tycka att jag borde stå före WSOP va? Live från Bjoelle / Bounty på WSOP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 Live från Bjoelle / Bounty på WSOP Hade det kunnat vara. Jag sittandes vid datorn och WSOP inför bounty i alla turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Tänkte ta tag i mig och inhandla alkohol i olika former till festivalen. Frågan är vad fan man ska köpa, har 5-6liter sprit i olika former hemma, så på den fronten är det rätt lugnt. Funderar på vinfylla hela festivalen, så länge det inte är rödvin så är vinfyllor lite skönare än ölfyllorna. Så, vitt&rose tror jag väl? Om jag vill ha torrt vitt vin utan sötma, vad rekas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Vitt?? Ingen Amarone? Sick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 bjolle, Fetzer tycker jag är ok, det har dessutom skruvkork så slipper du köra som ken: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 haha ty för tipset. Ska inte göra som Ken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Om jag vill ha torrt vitt vin utan sötma, vad rekas? Ska du dricka den till något? Har du någon aning alls om vad du gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Ska du dricka den till något? Har du någon aning alls om vad du gillar? Bjoelle gillar yrsel, om det kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2011 Rapport Share Postad 9 Juli , 2011 Sitter och grindar tredje natten som backup till våra rapportörer i Las Vegas. Fick just ett mail som gjorde natten en smula ljusare. Det är det oväntade som berör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Gick betydligt fortare att gå från Mölnlycke till Gbg centrum än jag trodde. Bara tre timmar trots omvägen via Mölndal. Stackars hunden var helt mosig i skallen mot slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Ska du dricka den till något? Har du någon aning alls om vad du gillar? I detta fall ska den drickas till sällskap, och jag gillar om jag blir berusad. Obv inte du som ska svara på frågorna. Crappy är nog rätt person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Bjuder du på den idag? Eller ska du och Bubben dela på pavan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 I detta fall ska den drickas till sällskap, och jag gillar om jag blir berusad. Obv inte du som ska svara på frågorna. Crappy är nog rätt person. Ah, my bad. Jag trodde att du var ute efter gott vin, inte fylla. Glömde hur ung du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Nu förstår jag inte? Det ena utesluter inte det andra imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Att bli full på nåt gott är som att kasta pärlor för svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Det är normalt min favorit sysselsättning Xerox. Kallar du mig alltså svin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Ja, om man redan är full när man dricker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Well, du är ju från Borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Ja, om man redan är full när man dricker det.Typ det jag var för lat för att skriva, klart man kan börja med nåt gott, men när effekten börjar slå in är det rent slöseri att dricka nåt dyrare än billigaste sörjan. Supande bygger på viktiga teorier och empiri! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Grymt lyft för arbetsglädjen på nattpassen att byta Västerås mot Dalarna den här natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Bah. Jag dricker för att bli berusad 1-2ggr/år, så FU dev! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Fylla 180 dagar, paus två dagar, fylla 180 dagar, paus tre dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Fylla 180 dagar, paus två dagar, fylla 180 dagar, paus tre dagar... Ja alla kan vi inte vara lika präktiga som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Nu har jag f.ö. äntligen körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts