Crappy Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Yes!!! Jag är i Anderstorp, hungrig som fan. Ska checka in på hotellet. Det är stängt! Men en snäll vaktbolagstjej dyker upp och ska låsa upp. Fel portkod....... Tre samtal senare, vi kommer in, nyckel finnes. Woho Jag, som den tänkande individ, frågar självklart. Var käkar man, eftersom hotell restaurangen är stängd? Njaee det finns nog någon Pizza, och en Kina. Det är allt. Alltså inget ont om Anderstorp, men en restaurang kan man kanske begära? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Alltså inget ont om Anderstorp, men en restaurang kan man kanske begära? Och en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Men du.. Varför tog du in på hotell? Du är ju med villavagn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 ... Tog du inte med dig villavagnen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Yes!!!Jag är i Anderstorp, hungrig som fan. Ska checka in på hotellet. Det är stängt! Men en snäll vaktbolagstjej dyker upp och ska låsa upp. Fel portkod....... Tre samtal senare, vi kommer in, nyckel finnes. Woho Jag, som den tänkande individ, frågar självklart. Var käkar man, eftersom hotell restaurangen är stängd? Njaee det finns nog någon Pizza, och en Kina. Det är allt. Alltså inget ont om Anderstorp, men en restaurang kan man kanske begära? VAD GÖR DU I ANDERSTORP? LÄGG AV FFS! Jag vill boka en plats i vilda vagnen i sommar btw. Jag ligger var som helst. Med vem som helst. Hur som helst. Helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Alltså Jag är full, men hur är det med er? Jag säger det igen Ni är alla välkomna när som, sen om det är till villavagnen eller hem, wfc? Välkomna Anderstorp bjöd på en fantastisk fläskfile med för lite öl Men jag hade lite att i väskan jag kunde bjuda mina kurskamrater på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Är inte villavagn jävligt bögigt? Klart det är, men håll god min allihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Är inte villavagn jävligt bögigt?Klart det är, men håll god min allihop... Tänk efter roffe. Vad tror du man gör i en villavagn? Inte fan är det canasta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Är inte villavagn jävligt bögigt?Klart det är, men håll god min allihop... Vad är då bandana, skägg, skinväst och en schäffer i kombination? Ja Roffe, det var en retorisk fråga, vi båda vet svaret. Alla vet svaret. Nu inte sagt att detta är något negativt. Skulle dina tankar om crappy vara sanna och han faktiskt tycker du är en reko kille - vilket jag anar inte är fallet - så kanske det blir ni en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 For the record så gillar jag Crappys villavagn på riktigt. Hoppas han inte tar illa upp av all kärlek här, för kärleken är på riktigt. Jag ser fram emot sena kvällar med öl och amarone, och kanske nåt kort inblandat i leken. Minns med glädje en tid då ett kompisgäng hade en gammal husvagn i trä en bit utanför Uppsala. Där hade vi fantastiska grillfester med akustisk gitarr, allsång och mycket öl. Ofta långt in på dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Hade nästan glömt hur kul flt kan vara BobCarolgees sitter på plats 3 med €44.16 Saint_Bjorn sitter på plats 5 med €153.87[Dealer] Saint_Bjorn lade lilla mörken - €0.25 BobCarolgees lade stora mörken - €0.50 ** Delar ut kort till Saint_Bjorn: Eh, 10s Saint_Bjorn höjde till €1.00 BobCarolgees höjde till €1.50 Saint_Bjorn höjde till €2.00 BobCarolgees synade - €2.00 ** Delar ut floppen: Kns, 2k, Dr BobCarolgees checkade Saint_Bjorn satsade - €0.50 BobCarolgees synade - €0.50 ** Delar ut turnen: Kk BobCarolgees checkade Saint_Bjorn satsade - €1.00 BobCarolgees höjde till €2.00 Saint_Bjorn höjde till €3.00 BobCarolgees höjde till €4.00 Saint_Bjorn höjde till €5.00 BobCarolgees höjde till €6.00 Saint_Bjorn höjde till €7.00 BobCarolgees höjde till €8.00 Saint_Bjorn höjde till €9.00 BobCarolgees höjde till €10.00 Saint_Bjorn höjde till €11.00 BobCarolgees höjde till €12.00 Saint_Bjorn höjde till €13.00 BobCarolgees höjde till €14.00 Saint_Bjorn höjde till €15.00 BobCarolgees höjde till €16.00 Saint_Bjorn höjde till €17.00 BobCarolgees höjde till €18.00 Saint_Bjorn höjde till €19.00 BobCarolgees höjde till €20.00 Saint_Bjorn höjde till €21.00 BobCarolgees höjde till €22.00 Saint_Bjorn höjde till €23.00 BobCarolgees höjde till €24.00 Saint_Bjorn höjde till €25.00 BobCarolgees höjde till €26.00 Saint_Bjorn höjde till €27.00 BobCarolgees höjde till €28.00 Saint_Bjorn höjde till €29.00 BobCarolgees höjde till €30.00 Saint_Bjorn höjde till €31.00 BobCarolgees höjde till €32.00 Saint_Bjorn höjde till €33.00 BobCarolgees höjde till €34.00 Saint_Bjorn höjde till €35.00 BobCarolgees höjde till €36.00 Saint_Bjorn > lol Saint_Bjorn höjde till €37.00 BobCarolgees höjde till €38.00 Saint_Bjorn höjde till €39.00 BobCarolgees höjde till €40.00 Saint_Bjorn höjde till €41.00 BobCarolgees gick all-in - €1.66 Saint_Bjorn synade - €41.66 ** Delar ut River: Es BobCarolgees visar: Dh, Kr Saint_Bjorn visar: Eh, 10s Saint_Bjorn vann €87.32 från huvudpotten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 lol samma snubbe efter nytt inköp BobCarolgees sitter på plats 3 med €117.39[Dealer] Saint_Bjorn sitter på plats 5 med €196.28 BobCarolgees lade lilla mörken - €0.25 Saint_Bjorn lade stora mörken - €0.50 ** Delar ut kort till Saint_Bjorn: 10h, 9r BobCarolgees höjde till €1.00 Saint_Bjorn synade - €1.00 ** Delar ut floppen: 10s, Eh, 9k Saint_Bjorn checkade BobCarolgees satsade - €0.50 Saint_Bjorn höjde till €1.00 BobCarolgees synade - €1.00 ** Delar ut turnen: 2k Saint_Bjorn satsade - €1.00 BobCarolgees höjde till €2.00 Saint_Bjorn höjde till €3.00 BobCarolgees synade - €3.00 ** Delar ut River: 10k Saint_Bjorn satsade - €1.00 BobCarolgees höjde till €2.00 Saint_Bjorn höjde till €3.00 BobCarolgees höjde till €4.00 Saint_Bjorn höjde till €5.00 BobCarolgees höjde till €6.00 Saint_Bjorn höjde till €7.00 BobCarolgees höjde till €8.00 Saint_Bjorn höjde till €9.00 BobCarolgees höjde till €10.00 Saint_Bjorn höjde till €11.00 BobCarolgees höjde till €12.00 Saint_Bjorn höjde till €13.00 BobCarolgees synade - €13.00 Saint_Bjorn visar: 10h, 9r BobCarolgees kastar: Kk, 4k Saint_Bjorn vann €35.00 från huvudpotten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Bara för att förtydliga: ¤ Crappy har köpt en villavagn ¤ Vi andra är avundsjuka ¤ Minst avundsjuk är St Bjorn som har en kolonilott ¤ Mest avundsjuk är ValterEgo som bara har en husvagn ¤ Jag har ett hönshus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Va, har MikeTime ett hönshus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 2 hh´s Tacksamt att möta såna där nötter, borde man inte i fl inse efter typ 10 raises att 2 par kanske inte är så bra när stegdrag ligger ute eller färg på parat bord. Bara tacka och ta emot. Sorry for bust Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Va, har MikeTime ett hönshus? Jag ser det mer som att hönsen har ett Mike-hus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Jag ser det mer som att hönsen har ett Mike-hus Min teori har alltid varit att det är där han stänger in Sweetcharlotte när han ska gå och lägga sig, men då kanske jag fått något om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Jag har sett hönsen som adderat värde, så var lite besviken sist när de var borta. Sorry for bust Grymt besviken att min 32o inte fick stå. Sorry for hj med hh:s, men de var lite flt-roliga så visst värde till tråden kanske de bidrog med. Trots att de inte har så mycket att göra med crappys villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Min teori har alltid varit att det är där han stänger in Sweetcharlotte när han ska gå och lägga sig, men då kanske jag fått något om bakfoten? SC har vett nog att inte bo där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 att inte bo hos Mike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 att inte bo hos Mike? I Villavagnen. Mike har väl köpt en villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Bjoelle ringer på en villavagn på blocket, så fort han lämnat åländsk skall han svänga förbi Säffle och kika på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Ska alltså bjoelle köpa en villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 Kom på en toppenidé: crappy parkerar sin villavagn bredvid mikes hönshus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts