Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Vad fan är en villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 stockholmare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Stockholmare köper inte villavagnar. De hyr en odlingslott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Vad ni gnäller! I for one ser fram mot att sitta utanför villavagnen och pimpla alkohol medans Crappy står bredvid villavagnen och styr upp grillen. fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 haha, crap skickade en länk Aldrig sett eller hört talas om. Blev dock lite besviken när jag begrep att den ska placeras permanent. Hade ju varit übercoolt att se crappy glida nerför autobahn med en traktor och den där saken på släp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Stockholmare köper inte villavagnar. De hyr en odlingslott. Kolonilott heter det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Hade ju varit übercoolt att se crappy glida nerför autobahn med en traktor och den där saken på släp. ...och med den där saken menar du en villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Crappys villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Precis, inte vilken villavagn som helst, utan crappys egna lilla villavagn! edit: ska tillägga att jag tycker idén med villvagnar verkar smart och interiört ser den riktigt fräsch ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Verkar sannolikt, för Crappy har faktiskt just köpt en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Tror jag också ska köpa en, men jag vill glida runt i europa med min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Tror jag också ska köpa en, men jag vill glida runt i europa med min. Kolonilott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Vill du glida runt i Europa är en kolonilott föga lämplig. Gör ist som Crappy: Köp en villavagn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Glömde jag säga det? Den kommer stå permanent utanför Kungshamn. 6 bäddar och en bäddsoffa och två små soffor (storlek Erik och Klyka) Välkomna, de som inte får plats i ovan nämnda faciliteter får sova framför öppna spisen Öl och Amarone kommer serveras på den dryga 40kvm stora altanen tillsammans med den nygrillade steken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Jag bokar in ett besök i Crappys villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Ingen som vill åka med på min kolonilott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Saint, är det du som har vält Crappys villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Jag rammade den med min kolonilott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Tror snart det är dags för en facebookgrupp för din kolonilott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Stämmer det att Crappy har en villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Stämmer det att Crappy har en villavagn? Urban myth. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Då det är andra ggn jag irriterar mig på det ständiga ändrandet av dagbokens namn och går in och ändrar till något nästan enbart jag tycker är roligt vill jag börja kalla det en tradition. Då dev eller någon annan säkert snart hunnit ändra tillbaka så hette dagboken under några minuter "Gubbjeflar och Bjoelle" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Skitrubrik, låter som Stefan & Krister. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Skitrubrik, låter som Stefan & Krister. Ja? Tänkte att rubriken borde anpassas efter den kultur som finns tillgänglig för merdelen av skribenterna. Böndernas finkultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts