Crappy Postad 15 April , 2011 Rapport Share Postad 15 April , 2011 Med anledning av Bjoelles signatur erkänner jag mig nu besegrad. Jag är taitast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Med anledning av Bjoelles signatur erkänner jag mig nu besegrad. Jag är taitast :( Eftersom jag i misärmånaden detta är lyckades hämta upp backet igår till inte bara +, utan ett trevligt + så firas detta med att åka upp till allas vår favoritgubbe MikeTime i eftermiddag. Sägs att Björn Sr redan är där och berusad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Eftersom jag i misärmånaden detta är lyckades hämta upp backet igår till inte bara +, utan ett trevligt + så firas detta med att åka upp till allas vår favoritgubbe MikeTime i eftermiddag. Sägs att Björn Sr redan är där och sover ruset av sig. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Fan Här sitter man lycklig och lindrigt nykter, efter en halva Amarone. Lyckas gå bra i en turre, men inte en käft på MSN Nåja 5/209 i andra pausen på en $11 rebay NinjaEdit: JAJA det är bara jag som inte har ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Ähhh fy fan vad jag spelar illa Slowad AA från short kostade 20% av stacken En dålig bluff på a hög flopp kostade ytterligare 20% Från 4 plats till 33 på två händer 43 kvar och jag låg bra till FAN OCKSÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Nähä Tomta till det är jag bra på, men även fru fortuna spottar på mig Efter ovan nämda fadäser har jag ca 15bb kvar Hittar QJ i BB och självklart repushar jag CU raise Synd bara att han hittat AK Ute på 33 plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Då var turren klar. Lyckades klonka en andraplats... Resten av the gang sitter och lirar cg dc. Alla sitter upp dessutom, inkl TF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Ok Men vem vann? SC? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Ok Men vem vann? SC? En kille som heter Johnny. SweetCharlotte åkte otroligt nog först av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 17 April , 2011 Rapport Share Postad 17 April , 2011 En kille som heter Johnny. SweetCharlotte åkte inte helt oväntat först av alla! FYP, kvinnan har ju fan ingen foldknapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Hultsfred/vimmerby spela pokerallsvenskan idag. Med sju klubbar startande och dryga 120man startande fick vi in 8st i top30 som gav rankingpoäng! Desvärre fick vi lite för många placeringar mellan 10-15 och fick nöjja oss med 98p, vilket jag ändå tror är helt ok! Hur gick det för Borås Crap? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Hmmm Jag vill nog inte räkna på det. 2 poängplatser tror jag, inga framskjutna sådana heller, dessvärre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Happy-Go-Lucky-Påsk-CC Då var det bokat till CC på fredag, hur många blir vi? TF. Illvilja, Sandsater, DP. Bjoelle? Hogge? Vilka fler tycker det kan vara ett bra långfredagsnöje? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Happy-Go-Lucky-Påsk-CC Då var det bokat till CC på fredag, hur många blir vi? TF. Illvilja, Sandsater, DP. Bjoelle? Hogge? Vilka fler tycker det kan vara ett bra långfredagsnöje? Vore skitkul, men jag får tyvärr vänta med att ge svar. Beror lite på hur mina "stanna i Borås planer" ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Happy-Go-Lucky-Påsk-CC Då var det bokat till CC på fredag, hur många blir vi? TF. Illvilja, Sandsater, DP. Bjoelle? Hogge? Vilka fler tycker det kan vara ett bra långfredagsnöje? Pelle drar med en kompis också tror jag. För övrigt skiter jag nog helt i turren. Jag käkar, sen sätter jag upp mig på nån PLO-lista som finns tillgänglig och hänger i baren eller railen när ni andra turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Non Whine Tredje handen ikväll Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $20(BB) Replayer SB ($1,480) BB ($1,500) UTG ($4,000) Hero ($1,480) UTG+2 ($4,000) MP1 ($4,620) MP2 ($1,500) MP3 ($4,000) CO ($3,990) BTN ($930) Dealt to Hero A:heart: A:spade: fold, Hero raises to $50, UTG+2 raises to $180, MP1 calls $180, fold, fold, CO raises to $3,990 (AI), BTN calls $930 (AI), fold, fold, Hero calls $1,430 (AI), UTG+2 raises to $4,000 (AI), fold FLOP ($10,600) Q:heart: 9:spade: 4:spade: TURN ($10,600) Q:heart: 9:spade: 4:spade: 2:club: RIVER ($10,600) Q:heart: 9:spade: 4:spade: 2:club: 3:diamond: CO shows J:club: J:diamond: (Pre 9%, Flop 4.9%, Turn 2.5%) BTN shows J:spade: Q:club: (Pre 8%, Flop 9.8%, Turn 5.0%) Hero shows A:heart: A:spade: (Pre 72%, Flop 84.0%, Turn 92.5%) UTG+2 shows A:diamond: T:diamond: (Pre 11%, Flop 1.3%, Turn 0.0%) CO wins $5,020 Hero wins $5,580 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2011 Happy-Go-Lucky-Påsk-CC Då var det bokat till CC på fredag, hur många blir vi? TF. Illvilja, Sandsater, DP. Bjoelle? Hogge? Vilka fler tycker det kan vara ett bra långfredagsnöje? Jag hade gärna hakat på men min långfredag har varit uppbokad sedan läääänge, med grill- och brännbolls- och ölfest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Asch Vad är lite brännboll mot ett besök på CC? Synd synd, men vi får se till att få till fler och frekventare besök Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Non Whine Tredje handen ikväll Vafan? Site ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2011 Hems hud: Hur stänger man av rutan med vilka som vann senaste fyra händerna? Hems hud 2: Hur får jag den att räkna med alla sng-händer jag spelat och inte bara hur många jag spelat i pågående sng? TableninjaFT: Går det att låta TNFT stänga ned bustade snger automatiskt? Jag hittar inget. Edit: Hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Jag har problem Minnet är för dåligt Snälla kan inte någon, nästa gång påminna mig om att ha ett "lastlonger" bett när man spelar mot tomtar som Mike, TF, Illvillja Sandsater och Co. Vi tog ett varv på CC och jag uppnådde mitt mål. Några pengar blev det inte utan åkte som 11 efter att fått in det med en repush, AJ vs KQ Men en liten seger togs i mitten av turren, TF bekämpades med AQ vs AJ j på flopp, men Q på turn. Den stora segern tas när spelaren till vänster tillika Illvillja försöker sig på ett move, "han kan inte syna min push här" Men han har sämre minne än vad jag har, han har lärt mig det där. Jag vet vad du gör Illvillja, i alla sammanhang, så jag tar synen. Eleven spöar läraren Riktigt roligt att ses igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Hade vart än roligare om jag sluppit skallevärken Kan f.ö avslöja att jag hade damerna i första handen med dig C Sen var det väl hyggligt lättspelat egentligen, givet huvudvärken. Inför första pausen hade jag runt 9k och tänkte att jag lika gärna kudne busta för att ta tåget hem. Därav min syn när gamle-Sigge pushade allin på xxJQ och jag satt på J9s. Nu hade han ju bara ett dåligt färgdrag så där dubblade jag. Meh! Sen slog tightimagen till fint och jag plockade ner 3-4 potter osynat pre så vips satt jag på 20k. Sen gjorde sig klockspelaren i huvudet sig påmind igen och jag spewade iväg chips. Mådde faktiskt fysiskt illa där ett tag... Ahja, det var jäkla kul att ses igen. Ska försöka styra fredag men lovar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Jag led med dig en stund där, TF Det syntes verkligen hur dåligt du mådde. Jag håller tummarna för fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Jag led med dig en stund där, TF Det syntes verkligen hur dåligt du mådde.Jag håller tummarna för fredag Och för sakens skull; 3,5 öl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Japp, jag intygar det, inte en droppe TF dricka heller vad jag såg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts