bjoelle Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Själv har jag besökt exet ikväll. Lite skakig i knäna kanske, men jag överlevde. Nu försöker jag få igång pokersuget genom att överdosera big game. Huruvida du överlevde eller ej är förvisso intressant. Frågan som är snäppet viktigare är, överlevde dina krigare!? Är svaret JA på det, då du, då är du screwed. Du skulle använt den varma stenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Ohhhhhhh Solen den går upp och ner doda, doda.Jag skall aldrig supa mer, hej doda dej. Hej doda dej, hej doda dej. Jag skall aldrig supa mer, hej doda dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Huruvida du överlevde eller ej är förvisso intressant. Frågan som är snäppet viktigare är, överlevde dina krigare!? Är svaret JA på det, då du, då är du screwed. Du skulle använt den varma stenen. Mina krigare vet vad the commander vill och inte vill. De är nöjda bara de får komma ut. Ohhhhhhh Säg inte att du stupade?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 ett totalt oviktigt statement: Slash's soloplatta är bättre än nåt som GnR's nånsin gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Tja.. Snart bara månad kvar till Berga Vem kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Tja.. Snart bara månad kvar till Berga Vem kör? Din tur. Dvs min tur att lämna kvar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Lite uppladdning inför berga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Din tur. Dvs min tur att lämna kvar pengar. Om jag hade haft körkort så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 ett totalt oviktigt statement: Slash's soloplatta är bättre än nåt som GnR's nånsin gjort Ooh, det måste jag kolla in. Bättre än Spaghetti Incident alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Ooh, det måste jag kolla in. Bättre än Spaghetti Incident alltså? Bättre än allt som Rosen ylar på. Och det säger jag inte för att jag alltid tyckt att Rosen varit den svagaste länken, utan för låtarna. Och sångarna är så perfekta, som att varje låt är skräddarsydd. Ta bara den här som exempel Jag tycker Kid Rock är en av de mest osympatiska rockstjärnor som finns, men den här låten är så inihelvete bra och passar den där jävla rednecken perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Om jag hade haft körkort så Du har en månad på dig! Vi kan övningsköra ner, men hemresan får du sköta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Vem av moddarna är: bäst på onlinepoker bäst på livepoker bäst på kvinnor bäst på matlagning minst laglydig mest baller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vem av moddarna är: bäst på onlinepoker bäst på livepoker bäst på kvinnor bäst på matlagning minst laglydig mest baller Vore ju kul om moddarna svarade var och en för sig, men jag kan väl köra en gissning.... * Bäst på onlinepoker - Dev * Bäst på livepoker - jug * bäst på kvinnor - Tja, beror väl på hur man ser det. Dev är ju t ex den ende av dem som är gift. * Bäst på matlagning - Jag spontangissar på Dev här med * Minst Laglydig - Oj, apsvårt. Hur mäter vi? Vem som brutit mot grövsta brottet? Flest överträdelser? Straffad? Jag säger Björnen hur som, men det kan vara vem som helst av dem.... * Mest baller - Skulle tro att din värld och min värld om vad som är baller skiljer sig rätt extremt, men om vi satte oss ner och stångades ett år skulle nog vår minsta gemensamma nämnare vara Björnen. Och ja, jag ställde mig själv utanför Riktigt kul fråga btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vem av moddarna är: bäst på onlinepoker bäst på livepoker bäst på kvinnor bäst på matlagning minst laglydig mest baller It didn´t happend(pics won´t help) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vem av moddarna är: bäst på onlinepoker bäst på livepoker bäst på kvinnor bäst på matlagning minst laglydig mest baller * jag * jag * jag (men dålig på att utnyttja det) * jag * kanske jag * ? Vore ju kul om moddarna svarade var och en för sig, men jag kan väl köra en gissning.... * Bäst på onlinepoker - Dev * Bäst på livepoker - jug * bäst på kvinnor - Tja, beror väl på hur man ser det. Dev är ju t ex den ende av dem som är gift. * Bäst på matlagning - Jag spontangissar på Dev här med * Minst Laglydig - Oj, apsvårt. Hur mäter vi? Vem som brutit mot grövsta brottet? Flest överträdelser? Straffad? Jag säger Björnen hur som, men det kan vara vem som helst av dem.... * Mest baller - Skulle tro att din värld och min värld om vad som är baller skiljer sig rätt extremt, men om vi satte oss ner och stångades ett år skulle nog vår minsta gemensamma nämnare vara Björnen. Och ja, jag ställde mig själv utanför Riktigt kul fråga btw Hmmm. Jag älskar matlagning och kan svänga ihop nåt gott av det mesta. Skulle gärna utmana dev på det. Minst laglydig...? Jag tycker själv jag följer en god moral. Aldrig varit åtalad. Mina polisärenden består av fyllecell, motstånd vid ingripande (en kompis blev misshandlad av polis), oskyldigt anklagad för knarkbrott (när jag gick i högstadiet, polisen plockade mig på en rast och jag hade aldrig ens sett hasch....då), indraget körkort och ett antal fortkörningsböter. Om ingen slår mig på det blir jag förvånad. Baller var väl modd förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vem av moddarna är: bäst på onlinepoker Dev bäst på livepoker Juggs eller Valter bäst på kvinnor Björnen obv bäst på matlagning minst laglydig Valter (förr) mest baller Mina gissningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vem av moddarna är: bäst på onlinepoker bäst på livepoker bäst på kvinnor bäst på matlagning minst laglydig mest baller Jag svarar jag på allt utom det sista där jag lämnar blankt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Jag svarar jag på allt utom det sista där jag lämnar blankt. jag var först! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vem av moddarna är: bäst på onlinepoker Dev bäst på livepoker Dev jag tror hans onlinekunskap ger ett stort övertag även live bäst på kvinnor Björnen, jag skulle vilja säga mig själv Men jag lämnar plats åt ungdomen bäst på matlagning Dev Jag vill säga mig själv här också, men inser att motståndet är för bra minst laglydig mest baller De två sista lämnar jag blankt. Minst laglydig: Hur du kan få det till dig själv dev är imo obegripligt? Vad gör du som är så olaglingt? Laddar från piratebay? Hackar min dator? Ut med språket Mest Baller: Där kommer vi samtliga nog inte upp till det epitetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Om jag hade haft körkort så Det är lugnt förresten, jag kör. Ska aldrig mer dricka alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Ni andra verkar så slätstrukna, så jag tänker att det räcker med att gå mot rött ibland. Jag är f.ö. ganska kass på cg öht och allmänt mkt bättre live än online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Ni andra verkar så slätstrukna, så jag tänker att det räcker med att gå mot rött ibland. Jag är f.ö. ganska kass på cg öht och allmänt mkt bättre live än online. Jag har haft planer på att mörda en pudel. Tyvärr bangade jag ur, men det gör mig ju lite till en värsting iaf. Mina svar var btw ironiska, jag är knappast bäst på poker och är usel på kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Ni andra verkar så slätstrukna, så jag tänker att det räcker med att gå mot rött ibland. Jag är f.ö. ganska kass på cg öht och allmänt mkt bättre live än online. Är det ens olagligt längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vet inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 lyssnat nu Nothing to Say var jävligt skön, helt klart plattans bästa spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts