Saint_Bjorn Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Jooo. Exakt så här gjorde jag förut (har kopierat från ett gammalt inlägg) [ youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=mg3mUhGVCgo&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=mg3mUhGVCgo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[ /youtube] (minus mellanslagen) men det funkar alltså inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 och nu funkar det. Nån driver med mig. Eller jag befinner mig i twillight zone. Ett parallellt universum. Jag går och lägger mig igen, gonatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Din variant såg mycket simplare ut Björne! Ska börja använda den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2010 Läste Y: The Last Man i dag. Läsvärd serie i 59/60 nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Din variant såg mycket simplare ut Björne! Ska börja använda den! Ironi är sååå 90-tal Men den ÄR simplare, fast ser kanske lite stökig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 den här måste jag komma ihåg att spela upp för mormor på julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Den här given i big game är så skön. Ni fattar varför. Som utpräglad PLO-spelare gillar jag den här bättre, just för att det verkligen är ett sånt fantastiskt donkspel som Andy Robl kommer undan med. Han får dessutom inte bara 3/4 av potten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 hahaha fan vad fin hh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Bästa med den är ju Antonius kommentar från 2.31, känns som den straffade sig. Slutklämmen vid 4.18 är också ganska guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Leslie Nielsen har tydligen dött. Blir till att kolla Nakna pistolen-filmerna och tv-serien som föregick dem (Police Squad). RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Leslie Nielsen har tydligen dött. Blir till att kolla Nakna pistolen-filmerna och tv-serien som föregick dem (Police Squad). RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Håller på med liverapporteringsverktyget så det äntligen slutar suga. Hittade följande legendariska intervju från 2005: 1- Grattis, hur känns det nu att ha gått back to back och vunnit båda tävlingarna i påskhelgen på Cosmopol?? - Overkligt! 2 - Spelar du mycket turneringar, är det dit main game? - Jag har i stort sett bara spelat turneringar, för att vara exakt 13 stycken tidigare 3 - Hur länge har du spelat? -Jag har spelat i 6 månader om man räknar så, men som sagt bara spelat 15 gånger allt som allt. 4 - Din bästa egenskap som turneringsspelare? - Okunnighet, vilket gör att jag inte har några förutfattade meningar om övriga spelare, utan kan spela mitt eget spel. 5 - Ditt bästa turneringstips? - Ha kul och tveka inte att gå all in om du har rätt känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Möller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Du kanske är för ung för att minnas? Mer humor: CC Sthlm höll en lagpokertävling vid swopen 06. Vinnande lag: "Team Betsson". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Outsh Jag vet redan nu hur kvällen kommer att sluta. Julbord med de anställda. Varför ska de alltid supa chefen under bordet för? Det är iofs inte så svårt. Men det är elakt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 En bra chef ska supa sig under bordet alldeles själv, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Outsh Jag vet redan nu hur kvällen kommer att sluta. Julbord med de anställda. Varför ska de alltid supa chefen under bordet för? Det är iofs inte så svårt. Men det är elakt Haha... Have fun... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 En bra chef ska supa sig under bordet alldeles själv, imo. Haha... Have fun... Check! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 I'm to fa.... Old to tjis shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Redan hemma? Amatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Redan hemma? Amatör. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Vi får väl ändå utgå från att han skriver från mobilen liggandes under bordet. Eller hur, crap? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Själv har jag besökt exet ikväll. Lite skakig i knäna kanske, men jag överlevde. Nu försöker jag få igång pokersuget genom att överdosera big game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Själv har jag besökt exet ikväll. Lite skakig i knäna kanske, men jag överlevde. Nu försöker jag få igång pokersuget genom att överdosera big game. Exsex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Exsex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts