Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jooo. Exakt så här gjorde jag förut (har kopierat från ett gammalt inlägg)

[ youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=mg3mUhGVCgo&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=mg3mUhGVCgo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[ /youtube]

(minus mellanslagen)

men det funkar alltså inte längre.

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Håller på med liverapporteringsverktyget så det äntligen slutar suga. Hittade följande legendariska intervju från 2005:

1

- Grattis, hur känns det nu att ha gått back to back och vunnit båda tävlingarna i påskhelgen på Cosmopol??

- Overkligt!

2

- Spelar du mycket turneringar, är det dit main game?

- Jag har i stort sett bara spelat turneringar, för att vara exakt 13 stycken tidigare :-)

3

- Hur länge har du spelat?

-Jag har spelat i 6 månader om man räknar så, men som sagt bara spelat 15 gånger allt som allt.

4

- Din bästa egenskap som turneringsspelare?

- Okunnighet, vilket gör att jag inte har några förutfattade meningar om övriga spelare, utan kan spela mitt eget spel.

5

- Ditt bästa turneringstips?

- Ha kul och tveka inte att gå all in om du har rätt känsla! ;)

Postad
Outsh :(

Jag vet redan nu hur kvällen kommer att sluta.

Julbord med de anställda. :mrgreen:

Varför ska de alltid supa chefen under bordet för? Det är iofs inte så svårt. Men det är elakt :evil:

Haha... Have fun...