Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eftersom det trots allt är en brunn det här så har jag några frågor till samtliga moddar:

 

1) Vilken är din största turneringsvinst på nätpoker?

 

2) Vilken är din största turneringsvinst på livepoker?

 

3) Om du får göra en sak för att förbättra pf, vad skulle det vara?

 

4) Vilken av de andra moddarna skulle du tycka vara roligt att få tempbanna? Motivera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På mickepickes begäran.

 

1. ~$1.4k i Expekts Scotty-rulle

 

2. Jämnt skägg mellan Tallinn och mikes invitational men tror andraplatsen hos mike gav ca 9k svenska och Tallinn nån tusing mindre.

 

3. Den tiden är förbi när folk använde pf som kunskapskälla. Skulle något göras idag så vore det väl att förbättra sociala verktyg men det torde innebära att göra om pf från grunden.

 

4. Skulle väl vara underhållande att okynnesbanna Juggler stup i kvarten men det skulle nog bli gammalt kvickt. Fan vilken kass fråga mike!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det trots allt är en brunn det här så har jag några frågor till samtliga moddar:

 

1) Vilken är din största turneringsvinst på nätpoker

 

2) Vilken är din största turneringsvinst på livepoker

 

3) Om du får göra en sak för att förbättra pf, vad skulle det vara?

 

4) Vilken av de andra moddarna skulle du tycka vara roligt att få tempbanna? Motivera!

 

På mickepickes begäran.

 

1. ~$1.4k i Expekts Scotty-rulle

 

2. Jämnt skägg mellan Tallinn och mikes invitational men tror andraplatsen hos mike gav ca 9k svenska och Tallinn nån tusing mindre.

 

3. Den tiden är förbi när folk använde pf som kunskapskälla. Skulle något göras idag så vore det väl att förbättra sociala verktyg men det torde innebära att göra om pf från grunden.

 

4. Skulle väl vara underhållande att okynnesbanna Juggler stup i kvarten men det skulle nog bli gammalt kvickt. Fan vilken kass fråga mike!

 

 

Ahhh Exmod. jaja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/ Äsch fan vilken kass fråga Mike :mrgreen: , jag är CG spelare. Men jag tror det var runt €900 i vilket fall inget stort

 

2/ Äsch fan vilken kass fråga Mike :mrgreen: , jag är CG spelare. Men jag tror det är runt 6K i vilket fall inget stort

 

3/ Ja, precis som TF säger är tiden som kunskapskälla över, men det är ändå det jag önskar att det vore, så massor av fler HH's i analys delen

 

4/ Dev obv. Bara för att ingen kan. :mrgreen: Tänk tanken när han loggar in på morgonen och får meddelandet att han är bannad? Dock får det vara en kort tempban vi klarar oss inte utan honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy satan vad jag är bakis idag. Hur kunde jag avrunda med körsbärsvin? Har jag inte lärt mig något under mina 39,5 år i livet? Schmuck.

 

Eftersom det trots allt är en brunn det här så har jag några frågor till samtliga moddar:

 

1) Vilken är din största turneringsvinst på nätpoker?

 

2) Vilken är din största turneringsvinst på livepoker?

 

3) Om du får göra en sak för att förbättra pf, vad skulle det vara?

 

4) Vilken av de andra moddarna skulle du tycka vara roligt att få tempbanna? Motivera!

1. ca $7k

2. tro't eller ej, men aldrig spelat en liveturre. Onlineturrar är ju aptråkiga så live måste vara ännu värre.

3. TF var inne på ett bra spår. Skulle vilja få in mer dynamik i hela pf-känslan.

4. dev, som hämnd för att han för nåt år sen bannade mig. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det trots allt är en brunn det här så har jag några frågor till samtliga moddar:

 

1) Vilken är din största turneringsvinst på nätpoker?

 

2) Vilken är din största turneringsvinst på livepoker?

 

3) Om du får göra en sak för att förbättra pf, vad skulle det vara?

 

4) Vilken av de andra moddarna skulle du tycka vara roligt att få tempbanna? Motivera!

 

1) ~$4500

2) ~4k SEK

3) Uppgradera forummjukvaran, göra storrensning bland kategorierna

4) Partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltid lika kul att springa på PF'are vid borden.

Jag vet att jag är tjatig, :)

Men skicka,snälla ett PM här med ert nick tack :)

 

Oerhört frustrerande och få ett

-"Tjena Crappy, från PF?" och inget mer :mrgreen:

Det minsta man kan begära är väl att ni ger er till känna när ni snor mina pengar? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från Sonisphere. Vi hade regnguden med oss. Utan överdrift hade jag inte varit blötare om jag så lagt mig i badkaret med kläderna på.

 

Vi kom dit precis när Iggy och Stooges gick på, men viktgare för mig var att hitta en drickbar öl, så jag såg inte mkt av det. Alice Cooper var bra, säkert ännu bättre om man älskar hans musik. Motley Crue öste på med en massa förinspelat, men bra röj. Sen kom gubbarna i Maiden och sopade banan med övriga. De är fan helt makalösa som liveband! Regnet slutade dessutom strax innan de gick på. Nån sekund efter sista extranumret sken himlen upp och det brakade till, jag tänkte "fyrverkerier" och kollade mot himlen men såg inget. Då öppnade sig himlen på nytt och det var bara att sälla sig till lemmeltåget mot t-banan. Med ett helt oberäknat flyt fick jag skjuts hem och just nu älskar jag min varma, torra morgonrock mer än hårdrock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missa iggy för en öl?

Det gäller att ha prioriteringarna klart för sig. :-)

 

 

edit: funderar på om jag inte hade kunnat peta in ordet "himlen" ytterligare ett par gånger, minst, i festivalrapporten ovan....

Största anledningen till att jag skaffade biljetten var ju Heaven & Hell och så dog Dio. Kanske överanvändningen av "himlen" berodde på det (så, nu fick jag in det ett par ggr till).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något är fundamentalt fel

 

Ponera att sambon har "lite" hosta så jag har svårt att sova en natt.

Då flyttar JAG ut på soffan för att få en god natts sömn. Inga problem.

 

 

Nu är det så att jag snarkar "lite" som alla män som vill kalla sig män gör.

Sambon gnäller lite över ont i öronen, efter att par nätter med öronproppar (Pfftttsss)

Vem får lämna sovrummet då tror ni? Hon som inte kan sova eller JAG???

Obegripligt

 

sover du med eller utan kjolen på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...