Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag hade helt och hållet missat It's always sunny in Philadelphia, mest för att jag inte hade en aning om att det var en humorserie. Den är iaf sjukt underhållande och rekas varmt. Finns fem säsonger so far.

Saknar man Xena - Warriorprincess (det gör väl alla?) så kan man alltid ge The Seeker ett par avsnitt. Välproducerat för genren och flygarässet från madmaxfilmerna är med. Bara det liksom.

Postad

Saknar man Xena - Warriorprincess (det gör väl alla?) så kan man alltid ge The Seeker ett par avsnitt. Välproducerat för genren och flygarässet från madmaxfilmerna är med. Bara det liksom.

Legend of the seeker menar du den? Urk, urk, urk :P

+ på urk...

Saknar man Xena så tittar man på Spartacus så får man se henne näck dessutom....

Postad

Bahhhh

Semibubblade igen :evil: :evil: :evil:

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1,000(BB) Replayer

SB ($47,409)

BB ($14,360)

UTG ($18,752)

UTG+1 ($20,240)

UTG+2 ($25,005)

MP1 ($17,138)

MP2 ($8,870)

Hero ($10,494)

BTN ($9,232)

Dealt to Hero K:club: A:club:

fold, fold, fold, fold, MP2 raises to $3,000, Hero raises to $10,494 (AI), fold, fold, BB calls $9,494, MP2 calls $5,870 (AI)

FLOP ($30,358) 2:spade: 3:club: 4:diamond:

TURN ($30,358) 2:spade: 3:club: 4:diamond: 6:spade:

RIVER ($30,358) 2:spade: 3:club: 4:diamond: 6:spade: 6:club:

Hero shows K:club: A:club:

(Pre 19%, Flop 16.7%, Turn 5.6%)

BB shows A:diamond: K:diamond:

(Pre 18%, Flop 16.7%, Turn 5.6%)

MP2 shows K:heart: K:spade:

(Pre 63%, Flop 66.6%, Turn 88.9%)

Hero wins $1,624

BB wins $1,624

MP2 wins $27,110

Postad

Just den här sortens "övertramp" är svåra imo.

Därav delades det ut en varning i första läget.

Vi satte gränsen iaf för denna gång, att i sandlådan är det ok att kalla någon för "din ....." givetvis så länge det inte är riktigt grovt.

Dock är det en svår balansgång, och än så länge kommer vi bedöma det från fall till fall efter diskussioner moddar emellan.

Sandlådan är fortfarande ganska ny, och vi har lyckligtvis inte haft så många fall, att vi kunnat få fram fasta riktlinjer. Men det kommer.

Ivf. är det aldrig ok med rasism, det är aldrig ok med "de..., dom...., alla.... " osv

Postad

Legend of the Seeker är (var :() helt underbart imo! Oerhörd känsla i serien om man vågar ge sig hän. Har aldrig riktigt gillat en serie i den stilen innan, men den var awsome! Blev syskonfest en gång i veckan när nya avsnittet kom ut :)

Postad

Fyllde år igår. Mina barn gav mig en bok som heter "Listan: ditt liv i listor", i vilken man får förslag på listor att göra. Snacka om skeppat till rätt kille. Tänkte därför publicera en lista om dagen i denna db.

Först ut: "MINA FRÄMSTA TALANGER"

1) Jag har lätt att lära mig saker

2) Jag har lätt att anpassa mig till nya miljöer och situationer

3) Jag är tämligen duktig på att göra saker jag tycker är roliga (poker verkar vara ett undantag :shock: )

4) Jag är hyggligt duktig på att backa med släp

5) En gång i tiden kunde jag ta mig över, under och återvända över ett bord (alltså ett varv roterande runt bordsskivan) utan att sätta ned fötterna, på tio sekunder.

Postad
5) En gång i tiden kunde jag ta mig över, under och återvända över ett bord (alltså ett varv roterande runt bordsskivan) utan att sätta ned fötterna, på tio sekunder.

Upp till bevis hos Mike den 11e... Ok... du får 10sekunder extra i ålderstilägg.

Postad
Upp till bevis hos Mike den 11e... Ok... du får 10sekunder extra i ålderstilägg.

Men wtf :shock: , då var jag 21, vig som Bruce Lee, 3-4 öl innanför västen. Idag trettiosex, nykter och nästan stelopererad. Skulle kunna tänka mig att göra ett försök om nån stejkar mig i turren som riskersättning dock :lol:

Postad

Synd att det inte fanns kameror på den tiden ;-)