berghet Postad 3 Juli , 2010 Rapport Postad 3 Juli , 2010 någon som vet någon sida där man kan tippa tom dwan som vinnare av 10k plo eventet? tack Citera
devalanteriel Postad 3 Juli , 2010 Rapport Postad 3 Juli , 2010 Fixat rubriken. On topic nu tack. Citera
Mohican Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 någon som vet någon sida där man kan tippa tom dwan som vinnare av 10k plo eventet? tack På Betfair kan du tippa om han får en bracelet överhuvudtaget, ger f.n. 3,5 gånger pengarna. Citera
ibmachine Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 någon som vet någon sida där man kan tippa tom dwan som vinnare av 10k plo eventet? tack Maila bettingsidorna, de ger nog odds på det mesta. Sen återkommer du hit, så köper nån besserwisser här vadet till högre odds! ( ooops, DEM ger nog odds, menade jag förstås) Citera
FiSherman63 Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 ( ooops, DEM ger nog odds, menade jag förstås) tiiiiiiiiiiiilt Citera
Klyka Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 tiiiiiiiiiiiilt +1 (trots att författaren till det av mig citerade inlägget, som för övrigt var exakt 11 bokstäver för långt, är en inte helt opatetisk filur) Citera
JohanLj Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 tiiiiiiiiiiiilt lol...yes... Så tiltad att jag är beredd att ge högre än 3.5 på om Durr tar bracelet i år. PMa mig. Citera
aglo Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 På Betfair kan du tippa om han får en bracelet överhuvudtaget, ger f.n. 3,5 gånger pengarna. Skönt odds... Citera
Recommended Posts