Cleburne Postad 20 Juni , 2010 Rapport Postad 20 Juni , 2010 Jag har också BBB och har problem lite överallt. Kommer inte in på redbet, ftp varken hemsidor eller programvaran.. Riktigt irriterande Kommer inte in på msn heller. MSN och Hotmail ska gå att komma in på om du använder Google DNS. http://code.google.com/intl/sv-SE/speed/public-dns/ Citera
HokuzzPokuzz Postad 20 Juni , 2010 Rapport Postad 20 Juni , 2010 Suck detta finns ju fan inte.....Hur länge ska detta hålla på..Supporten verkar ju inte veta ngt öht heller. HATA BBB Citera
torax Postad 20 Juni , 2010 Rapport Postad 20 Juni , 2010 MSN och FTP nere för mig med. Ofc BBB här med. SVS och NB funkar fint dock.... Citera
Sprattelgubbe Postad 20 Juni , 2010 Rapport Postad 20 Juni , 2010 Har inte BBB, men FTP & Eurosuperpoker funkar inte, men Stars och Party och MSN funkar, har Glocalnet. Citera
tony103 Postad 20 Juni , 2010 Rapport Postad 20 Juni , 2010 Har glocalnet, varken ft eller pokerstars funkar. Citera
hawg Postad 21 Juni , 2010 Rapport Postad 21 Juni , 2010 mm jag fick exakt samma sak som igår precis nyss också. Stars och skype funkar, betfair och FTP funkar inte. Nu är det uppe igen dock, frågan är bara hur länge.... hor-BBB Citera
Recommended Posts