Supertequila Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 hahaha jag älskar slaktavfall (utan att för den delen behöva hålla med honom i allt). Citera
henjon Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 hahaha jag älskar slaktavfall (utan att för den delen behöva hålla med honom i allt). jodå, men ibland får jag för mig att han har en forumrange som består av en del bluffar och donkaments för att ständigt hålla motståndarna i spänning och ovisshet Citera
Supertequila Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 jodå, men ibland får jag för mig att han har en forumrange som består av en del bluffar och donkaments för att ständigt hålla motståndarna i spänning och ovisshet hans 3betsrange är obalanserat o består av enbart bluffhänder. Citera
Saint_Bjorn Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Slaktavfall och JNL: Just nu dansar ni på gränsen och det vet ni säkert om. Säg till om ni vill att jag avdelar era inlägg (enbart era inlägg) till sandlådan, där ni kan hata varann nästan hur mycket ni vill. Utanför sandlådan bör ni inte fortsätta det här spåret. Det gäller så klart även övriga som känner för att ge sin i Slaktavfall-JNL-debatten. Citera
LappRoffe Postad 24 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2010 Men asså i IRL liksom så r d ju på ett annat sätt va Man fnular runt och allt är chill liksom Vafför ska jag liksom behöva nån tonåring som försöker uppfostra mig liksom?? Ja e ju fan "de real deal" redan asså Å sen om man inte kan skriva liksom så att alla fattar va Vafför e de mitt fel???? Ja tjänner mej jävlit kränkkt asså. Citera
Saint_Bjorn Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 Jag förstår om du känner dig liten och ömklig ibland, LappRoffe, det kan vi alla göra emellanåt. Men gråt gärna ut här, i den här tråden, så vi kan göra vad vi kan för att hjälpa och trösta dig. Ha en riktigt bra midsommar, och det önskar jag alla andra också! Citera
Recommended Posts