Existing-user Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 Fick detta mail från winner och undrar bara om det är ett utkast alla får eller om jag verkligen är utvald och vad fan det egentligen är? Tyckte infon var lite knapphändig. "I just want to congratulate you because you are chosen to receive a special invitation from Winner poker. And this is for the $250,000 Guaranteed Invite that will start this coming June 18 at 19:00 server time. Winner poker will award 2 seats for the $250,000 Guaranteed ($320 value each). And then have a chance to play for a share worth $250,000 guaranteed prize. So what are you waiting for? Just register and play in one of our Sit and Go tournaments and claim the token in our Online Support." Vad är det för turnering de menar att jag ska spela? Vilken sitngo som helst? Kanske dumt att fråga här, men sitter på jobb så hör ifall det är någon mer som fått mailet:) Citera
Hittapengarna Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 Jag gissar att i princip alla deras kunder får det där mailet. Har själv fått liknande flertalet gånger och man kan säga att de är ett sätt att locka spelare till något som låter mycket mer spännande än vad det egentligen är. Du har alltså fått en invite att spela en freeroll, där top placeringarna vinner en ticket till en riktigt turnering där 250,000$ är garanterat i potten. Citera
Mohican Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 Jag fick inget mail men däremot ett telefonsamtal från någon på Winner som pratade dålig engelska. När jag frågade hur stor SnG måste man spela för att få biljetten så svarade hon: "YES"...Jaha. Så jag chansade och spelade en $0.50+0.07 DoN. Kontaktade sen supporten och fick min biljett. Citera
Existing-user Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Jag gissar att i princip alla deras kunder får det där mailet. Har själv fått liknande flertalet gånger och man kan säga att de är ett sätt att locka spelare till något som låter mycket mer spännande än vad det egentligen är. Du har alltså fått en invite att spela en freeroll, där top placeringarna vinner en ticket till en riktigt turnering där 250,000$ är garanterat i potten. I see. Blev tveksam då de frågade om mitt telefonnr i mailet och så, men det verkar vara någon form av massutskick ändå då. Citera
Existing-user Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Jag fick inget mail men däremot ett telefonsamtal från någon på Winner som pratade dålig engelska. När jag frågade hur stor SnG måste man spela för att få biljetten så svarade hon: "YES"...Jaha. Så jag chansade och spelade en $0.50+0.07 DoN. Kontaktade sen supporten och fick min biljett. hehe. Vad är det för turneringsbiljett man fick? En freeroll till 250k guarenteed? Värt att spela den eller 10000 pers med? Citera
Recommended Posts