midr1 Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Hej, Vi har inte glömt bort biljetterna men ibland tar det tydligen lång tid att kreditera biljetter. De kommer att krediteras i god tid innan Turbo Takedown nästa helg. Man kan även spela upplaga nummer två av den här turneringen och man vinner då ytterligare en biljett om man slutar topp 25. Mvh, Karl PokerStars Support Would somebody please translate? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Hi, The Turbo Takedown tickets will be credited shortly and in due time before the next Turbo Takedown, next weekend. Further more, you can play the next poker.se turbo takedown special and get a second ticket if you would be so lucky (or good) to get in the top 25. Thank you for your patiance and support. Regards, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
midr1 Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Thanks a lot, that sounds awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 När går upplaga 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Om ni bara läste vad det står där uppe? ID: 283307866 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Hej, Vi har inte glömt bort biljetterna men ibland tar det tydligen lång tid att kreditera biljetter. De kommer att krediteras i god tid innan Turbo Takedown nästa helg. Man kan även spela upplaga nummer två av den här turneringen och man vinner då ytterligare en biljett om man slutar topp 25. Mvh, Karl PokerStars Support Jag vann en ticket i förra turren. Har ingen möjlighet att spela den Turbo Takedown turre som är om 6 dagar. Är det då möjligt att jag får ticket till nästa månads Turbo Takedown eller 3000 fpp istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Jag tror nog att du kan använda biljetten till nästa månad också, det sägs att du kan vinner en till också och det vore bra. Men tror nog att det är bättre att du ta det med Pokerstars Support, dom svara så mycket snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 22 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Upplaga två går nu på torsdag den 24 ( Ligger ny tråd uppe om det) och anledningen till att det tagit tid för svar är att jag inte fått något från PS. Nu har deras siterepresentant gått in och svarat på det som låg så det är ju kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts