apekatt Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Fick vara med i typ 5 mins som vanligt . Nån finsk stjärna tyckte tydligen att man skall syna två allins med JJ och klonka sönder sig... Var kul så länge de vara iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Jag ligger fortfarande och bubbla och det är två kvar, så kommer garanterad att får biljetten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Ticket klar! Blev spel i alla fall Orkar man nöta på? Shortstackad... Dags att flippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Slog nog rekord i idioti när jag syna reraise all-in med AQ och QJ822 på bordet. Andra spelaren hade 22 men var så givet det var kanonhand med sån raise. Med 25 tickets på 62 spelare kan man ju ta det lugnare .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Blev finalbord men inte mer... Åkte som vanligt på en trist utdragning Min A,8 mot A,4... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Jag tog iallfall femte plats i final bordet, lycka till alla som ska deltag i Turbo Takedown om 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 hello. när får man biljetten då? har inte blivit reggad för den fast jag kom på 18 plats eller vad det var. MVh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Det är ändå 2 veckor till dess så du får förmodligen biljetten tidigare och bruka ta några dagar efter turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheOrganism Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 fint om supporten svarade på det Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 För er som inte tog biljetter denna gång så kommer det en till likandan turnering på torsdag den 24 juni. Mer info kommer upp i nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Hade egentligen tänkt lägga ner efter att man säkrade en ticket men hade för fin stack så det blev en lägnre sittning än tänkt. Men en tredjeplats och en ticket är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Hur länge satt ni? För er som inte tog biljetter denna gång så kommer det en till likandan turnering på torsdag den 24 juni. Mer info kommer upp i nästa vecka. Najs Men snälla, testa att ha en turbostruktur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Det slutet väll någonting över 3 timmar men avslutad mig själv som femte plats, men du svarade inte på när vi ska får våra biljetter? Jag har en fråga till här, om man nu lyckas vinna ett till biljett nästa vecka kan man då använda den nästa månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Det slutet väll någonting över 3 timmar men avslutad mig själv som femte plats, men du svarade inte på när vi ska får våra biljetter?Jag har en fråga till här, om man nu lyckas vinna ett till biljett nästa vecka kan man då använda den nästa månad. Undrar detsamma, om man får biljetter så borde det ju gå att spara den, men blir vi direkt reggade till turneringen om man skulle vinna på torsdag igen? går ju inte att avrega sig om man kvalat till turbotakedown? eller får vi 3k poäng då? Mer sånt här det gillar vi.. Lite OT. förra månadens turbotakedown tog jag en 100plats:-D Jävlar var det flippades till höger och vänster i slutet, jag låg typ 60plats med 7bb eller va fan jag hade rikigt sick struktur, måste ju ha mega tur för att vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Hur mycket gav en 100 plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 100 platsen ger $500, Turbo Takedown pris pott ändras aldrig, men det här gången kan man inte vinna bilen som första plats, konstigt. Men $500 är inte illa Jag har själv kommit 1321th plats och ganska hyfsad. 5000 stycken vinner pengar och den är inte äns fylld så mycket ännu. Men jag tror att det kommer in fler folk på minuten, för det gör alltid så. Det står tydligen här: Förmodligen vi kan registera nästa månad med biljetten. 25 tickets till turbo takedown added P.S: Jag har inte fått min biljett än, hur länge ska detta dröjas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 P.S: Jag har inte fått min biljett än, hur länge ska detta dröjas? Klipper in vad du skrev ett par inlägg upp. Det är ändå 2 veckor till dess så du får förmodligen biljetten tidigare och bruka ta några dagar efter turneringen. De kommer nog i tid innan Turbo Takedown... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Fan var det är inaktivt här, det har inte postat någonting nytt här ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
midr1 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Just to make sure no mistakes has been made: Has any of you who finished top25 received any ticket or 3k fpp yet? Because I haven't And I haven't been autoregged too.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Just to make sure no mistakes has been made: Has any of you who finished top25 received any ticket or 3k fpp yet? Because I haven't And I haven't been autoregged too.. I have not received a ticket or 3k fpp yet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Me neither wonder when we get it? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 PS kanske väntar tills den 2:a är avklarad också?? Id: 283307866 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Tänk om det är så om en har vunnit förut och sedan spela i den andra så är det bara giltigt för en så för mig hade jag tyckt att det vore onödigt spel om vi inte får ett tidigare svar om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Ja ett svar på det vore trevligt. Kan man spela denna turnering också även fast man fick ticket i den första? Kommer man då kunna spela två turbo takedown irad? Annars kan ju andra få chansen nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Hej, Vi har inte glömt bort biljetterna men ibland tar det tydligen lång tid att kreditera biljetter. De kommer att krediteras i god tid innan Turbo Takedown nästa helg. Man kan även spela upplaga nummer två av den här turneringen och man vinner då ytterligare en biljett om man slutar topp 25. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts