TotalFarsa Postad 12 Juni , 2010 Rapport Postad 12 Juni , 2010 När hände det här? http://pokerforum.nu/forum/1494241-post15.html Anyway, ser bra ut. Heja heja, osv Citera
Saint_Bjorn Postad 12 Juni , 2010 Rapport Postad 12 Juni , 2010 Olyckan drabbade forumet för nån dag sen, efter en tids velande. Hur de övriga resonerade när de kom på mig får de svara på, men sannolikt finns det likheter här: Citera
TotalFarsa Postad 13 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2010 Det är ett testinlägg av ett testkonto för att Björnen ska få lära sig bara. Aaah, tjusigt. Tycker det är dåligt med presentation av Björnen. Vem är han och varför? Citera
MikeTime Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 Aaah, tjusigt. Tycker det är dåligt med presentation av Björnen. Vem är han och varför? Varför han är? Troligtvis samma anledning som för dig och mig - våra föräldrar låg vid rätt tidpunkt. Citera
Saint_Bjorn Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 Yep, skottet satt där det skulle. Sen lite flyt på vägen och simsalabim: here I am! Jag ger mig inte in på nån djupare presentation än så här: jag heter Björn. Hahahaha. Ok, jag fortsätter lite till. Äger ett uselt sinne för humor, fyller 40 ett par toabesök innan årsskiftet och har ett jobb. Impulsköpte ett PS3 för några veckor sen och ägnar nu alldeles för mycket tid med Red Dead Redemption* (tack så jäääkla mycket för det tipset, Jens...mitt liv rinner iväg och det är ditt fel). Nåväl, jag är väl fortfarande 30-ish. När jag fyllde 30 förresten (typ igår, känns det som) flydde jag till sydostasien en månad. Jag kommer att fly den här gången också, men har inte riktigt bestämt vart. Lutar åt sydamerika, typ lurka runt på inkaleden, bli kidnappad av rebeller och ha det allmänt mysigt med en god bok. Ett spännande alternativt är Australien, men jag ogillar tanken på att det i varenda buske, under varenda sten, i varenda vattenpöl och t o m i mina skor finns djur som dödar mig om de känner för det. Men restips emottages tacksamt! * nickar Saint_Bjorn där med om nån vill ta en match nångång. Citera
Jennez Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 Jag nickar Jennez. Bring it on! Jag slingar gun som ingen annan. Citera
Saint_Bjorn Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 När jag körde till jobbet imorse kvävde jag i sista ögonblick impulsen att slänga mig ur bilen, plocka en bukett blommor i diket och åka iväg till närmsta handlare och kränga skiten. För att inte tala om alla fåglar, däggdjur och människor som överlevt tack vare att jag inte äger något vapen. Citera
TotalFarsa Postad 15 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2010 Öhm, ok?! /backar sakta ut ur rummet Citera
Juggler Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Ååååh, jag vill också ha spelet. Skit-Cypern som beställer in två spel i taget och skeppar dem från UK. Citera
honest99 Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Underbart! Björnar äter väl pingviner? Citera
Saint_Bjorn Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Ååååh, jag vill också ha spelet. Skit-Cypern som beställer in två spel i taget och skeppar dem från UK. I ena hörnan solindränkta stränder, god medelhavsmat och bikinibrudar. I andra hörnan deprimerande väder, falukorv och Red Dead Redemption. Bara att packa väskorna, Juggler. Underbart! Björnar äter väl pingviner? Jag är en fiskätande grizzly. Citera
Crappy Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Jag är en fiskätande grizzly. Pahhaaa, snarare en liten teddybjörn Citera
Recommended Posts