PokerLeffe Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 Horhelevete Jävla As Svenska Spel Hur Fan Kan Man Springa 12 Inköp Under Ev På Mindre än En Timme Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat!!! Det Funkar Fan Inte När Du Låter Hor Spelare Dra Ut Hela Tiden! Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat Ditt Jävla Fittas Du Ska Dö Om Jag Någonsin Möter Dig Irl Ditt Jävla Horsvenskaspel!!!!! Citera
mr-flow Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 Det är precis i den här stunden du vill höra det här ( ) men på svs funkar inte EVgrafen evmässigt Citera
jimisola Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 Kan bli en riktigt intressant diskussion av den här tråden .... Tex, hur orkar man lägga in stor bokstav först i varje ord när man är på råtilt? Citera
PokerLeffe Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2010 Jag vet att den inte är exakt i långa loppet. (brukar se den som en indikator, med mitt spel så borde ev grafen * 0,75 vara någorlunda rättvisande, baserat på ett utslag av flera månader.) Men i detta fall så vann jag inte 1 enda av alla all in på 1 timme. Så den var 100 % exakt! Spela ingen roll vad jag gjore... Citera
PokerLeffe Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2010 Kan bli en riktigt intressant diskussion av den här tråden .... Tex, hur orkar man lägga in stor bokstav först i varje ord när man är på råtilt? Det gjorde jag inte, utan hade capslock inne och forumet la in storbokstav på varje ord själv och gjorde resten till små. Citera
okocha Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 hur mycket vann du och hur mycket förlora du? Citera
Snygglenn Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 Det är precis i den här stunden du vill höra det här ( ) men på svs funkar inte EVgrafen evmässigt nej men 12 bi på en timme brukar det oftast inte diffa Citera
Penils Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 Horhelevete Jävla As Svenska Spel Hur Fan Kan Man Springa 12 Inköp Under Ev På Mindre än En Timme Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat!!! Det Funkar Fan Inte När Du Låter Hor Spelare Dra Ut Hela Tiden! Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat Ditt Jävla Fittas Du Ska Dö Om Jag Någonsin Möter Dig Irl Ditt Jävla Horsvenskaspel!!!!! 12 inköp? Dags att börja spela tajtare kanske? Du måste inte dega in så fort du floppar ett bra drag. Citera
keftwe Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 12 inköp? Dags att börja spela tajtare kanske? Du måste inte dega in så fort du floppar ett bra drag. haha Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Juni , 2010 Rapport Postad 11 Juni , 2010 Köp en sandsäck. http://pokerforum.nu/forum/texas-holdem/124-regler-foer-texas-holdem.html Citera
Recommended Posts