Steel Postad 19 Juni , 2010 Rapport Postad 19 Juni , 2010 Fan vad snåla de är med assist. Van Persie verkar inte fått nån idag. Edit: Jo nu har han fått den, bättre sent än aldrig! Citera
Steel Postad 21 Juni , 2010 Rapport Postad 21 Juni , 2010 FFS, 420k kostade Villas straffmiss! Citera
papiPope Postad 21 Juni , 2010 Rapport Postad 21 Juni , 2010 FFS, 420k kostade Villas straffmiss! :mrgreen: Citera
snej Postad 21 Juni , 2010 Rapport Postad 21 Juni , 2010 FFS, 420k kostade Villas straffmiss! sjukt... den hade smakat bra. Citera
el_kryddo Postad 21 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2010 Det var lite för bra för att va sant när han skulle lägga straffen kändes det som. Att man inte kunde få turböga in ett hattrick på kaptenen. Well well, iaf ett lyft efter vad tyskarna gav den här omgången. Nu är det strax dags för byten... Citera
Saint_Bjorn Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Haha, i omgång 1 hade jag Suarez som lagkapten. Forlan är den som pytsar (2 mål) så inför omgång 2 gör jag honom till lagkapten. Uruguay spelar inte ens i omgång 2... Nåväl, låt stå till omgång 3. Nu pytsar Suarez, men inte Forlan. Björn i ett nötskal. Citera
wheelinho Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Haha, i omgång 1 hade jag Suarez som lagkapten. Forlan är den som pytsar (2 mål) så inför omgång 2 gör jag honom till lagkapten. Uruguay spelar inte ens i omgång 2... Nåväl, låt stå till omgång 3. Nu pytsar Suarez, men inte Forlan.Björn i ett nötskal. dom vann väl med 1-0 mot mex ida ? Citera
el_kryddo Postad 27 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2010 Sådär, nu sitter man tryggt i pole position. Lycka till ni andra med att slåss om silver och brons! Citera
JELLJUN Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Det lönades sig tydligen att inte byta spelare på några omgångar Synd att man bara har en Dansk målvakt för tillfället Citera
pumans Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Nöjd med att ha lämnat jumboplatsen:roll: Citera
vuns187 Postad 28 Juni , 2010 Rapport Postad 28 Juni , 2010 Sådär, nu sitter man tryggt i pole position. Lycka till ni andra med att slåss om silver och brons! jasså... jag tycker det ser ut som jag leder Citera
el_kryddo Postad 28 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2010 jasså... jag tycker det ser ut som jag leder jasså... jag tycker det ser ut som jag leder Edit: Ähh, tidigare ikväll låg jag lite före enligt listan, men nu var jag tvåa igen när jag kollade. Men med Villa som kapten så är jag snart förbi. Rafflande toppstrid hursomhelst. Citera
Partyjack Postad 30 Juni , 2010 Rapport Postad 30 Juni , 2010 Personligen känns det som en seger att inte komma sist efter att först missat uruguay-sydafrika-historian i första omgången, sen lyckats byta ut 4 blivande målskyttar inför omgången mot nya, varav 3 drog på sig gula kort i 2a omgången.. Att mina stommelag England, Serbien och USA har monsterfiaskat och att jag missade bytesdagen på midsommar helt är också det bara dåliga undanflykter.. Är man sist så är man sämst, såklart. Citera
AdslVerbe Postad 11 Juli , 2010 Rapport Postad 11 Juli , 2010 Jag kom i vart fall först av dem som bara hade 1st lag med i ligan Citera
Partyjack Postad 11 Juli , 2010 Rapport Postad 11 Juli , 2010 Mkt rättvis sistaplats för mig då jag sket i att byta efter första omgången och till slut bara hade två spelare kvar i elvan från kvarten och framåt.. Kanske skulle haft en liten slant på spel så man kunde motivera sig att lägga ner någon timme då och då? Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Juli , 2010 Rapport Postad 11 Juli , 2010 Hela VM är riggat. Hur kan inte Uruguay vinna? Citera
AdslVerbe Postad 12 Juli , 2010 Rapport Postad 12 Juli , 2010 Mkt rättvis sistaplats för mig då jag sket i att byta efter första omgången och till slut bara hade två spelare kvar i elvan från kvarten och framåt.. Kanske skulle haft en liten slant på spel så man kunde motivera sig att lägga ner någon timme då och då? Annars e det ju sjukt bra ev på drömelvan i sig . Vinstprocent på säkert 5. Citera
snej Postad 12 Juli , 2010 Rapport Postad 12 Juli , 2010 Jag kom i vart fall först av dem som bara hade 1st lag med i ligan Vi kan säga att du får välja ett av mina lag som ska räknas om det känns bättre... Kul att folk ville spela, ännu roligare att det blev så enkelt till slut. Citera
Recommended Posts