Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag är deltagare i turneringen, men i catfighten är jag åskådare. Men seriöst, hur fan orkar ni!?

Detta vet jag:

-Lapproffe har massa åsikter

-Lapproffe har ett munläder(fingerläder?) utan dess like.

-Lapproffes svaga punkt är inte kryptonit.

-Lapproffe har flera biffar med flera personer.

Detta förstår jag inte:

-Varför kramar ni inte bara lapproffe? Av bilder som cirkulerat ser han onekligen mer ut som en kramgo kille, en slags eddie meduza-tomte.

-Varför låter ni lapproffe trigga igång er!?

-Lapproffe, vad är egentligen din njutning i allt deta? Sadist?

- Vad har lapproffe emot glasögon?

- Är lapproffe duktig på poker?

Skulle kunna fortsätta ett tag, men det var det som dök upp i detta nu.

• Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jodå, jag var där, det var så lugnt och fint.

Det kommer säkert inte hända ett skit denna gången heller, men det är inte det saken gäller.

Jag är fullständigt medveten om att folk tycker jag är töntig och löjlig, men det skiter jag högaktningsfullt i.

Tycker inte du är varken töntig eller löjlig. Bara om du inte kommer... ;-)

Mike. Om det känns obekvämt för någon snoris att jag ska vara med, så kan jag hoppa av den här turneringen.

Jag vill minnas att en turre hos Valterego slutade med att några lirare vägrade vara med ifall HemskeRoffe skulle dyka upp.

Vilka dessa små fittor var, vet jag inte, men Klyka vet garanterat. han vågar inte säga det bara...8-)

Alltså, dom som träffat dig vet ju att du är en stor, snäll och gosig bikernalle med ett stort hjärta! :h: (Ja, jag vet att du hatar uttrycket "ett stort hjärta" men va fan, måste ju jävlas lite också...)

Dock kommer det ju folk som inte träffat dig innan och läsar dom dina kommentarer kan ju dessa missförstås rätt rejält. Mitt tips är att du taggar ner lite när det gäller just den biten.

Flera, inklusive du själv, vet ju att jag också har haft synpunkter gällande Jens och hans sätt att marknadsföra Nördick Bätt men jag skulle aldrig gå så långt att jag hotade med fysiskt våld, inte ens på ett skämtsamt sätt. (Vilket iofs kan ha att göra med att Jens ligger 6 viktklasser över mig... :-D )

Du kommer, därmed basta.

Sätt gärna upp mig på reservlistan.

Done. PM:a namn och mobilnummer.

Jag är deltagare i turneringen, men i catfighten är jag åskådare. Men seriöst, hur fan orkar ni!?

Detta vet jag:

-Lapproffe har massa åsikter

-Lapproffe har ett munläder(fingerläder?) utan dess like.

-Lapproffes svaga punkt är inte kryptonit.

-Lapproffe har flera biffar med flera personer.

Detta förstår jag inte:

-Varför kramar ni inte bara lapproffe? Av bilder som cirkulerat ser han onekligen mer ut som en kramgo kille, en slags eddie meduza-tomte. Jag har kramat Roffe. Så har även Klyka gjort. Han kramas riktigt bra.

-Varför låter ni lapproffe trigga igång er!? För att det är kul?

-Lapproffe, vad är egentligen din njutning i allt deta? Sadist?

-Vad har lapproffe emot glasögon?

- Är lapproffe duktig på poker? Han är pinsamt dålig men det är ju inte hans kvalitéer som pokerspelare som gör att hans plats i mina turrar är given!

Skulle kunna fortsätta ett tag, men det var det som dök upp i detta nu.

Ska bli skoj att träffa dig irl puss-Bjoelle.

Jag lägger nu ner detta,

Jag vill be om ursäkt till Roffe för att jag kallade honom patetisk och tragisk, det var onödigt

Ja, lite onödigt var det men inte desto mindre sant! :mrgreen:

Iom den kommentaren räknar jag med att du kommer min vän!

Postad
Vilka dessa små fittor var, vet jag inte, men Klyka vet garanterat. han vågar inte säga det bara...8-)

Jag vet ingenting. faktiskt..

Blev ärligt talat väldigt förvånad över att se denna diskussion när jag trillade in i denna tråd.

-Varför kramar ni inte bara lapproffe? Av bilder som cirkulerat ser han onekligen mer ut som en kramgo kille, en slags eddie meduza-tomte.

Det var ju det jag gjorde. :mrgreen: Jag undrar om det inte rent av finns bildbevis.

men jag skulle aldrig gå så långt att jag hotade med fysiskt våld, inte ens på ett skämtsamt sätt. (Vilket iofs kan ha att göra med att Jens ligger 6 viktklasser över mig... :-D )

Jag vill minnas att jag dök upp trots löften om hemtransport i en kylväska. Inget att ta på allvar, det slutade ju som sagt med en kram. Lite besviken vart jag, jag fick ju för tusan punga ut med bensinpengar för resan hem.. :(

Postad

Jag vill minnas att jag dök upp trots löften om hemtransport i en kylväska. Inget att ta på allvar, det slutade ju som sagt med en kram. Lite besviken vart jag, jag fick ju för tusan punga ut med bensinpengar för resan hem.. :(

Du kunde ju ha tagit din cykel...

/Lapproffe

Postad

Kom på en kul grej. När jag såg bilder från någon av mikes tidigare turneringar så trodde jag att lapproffe var klyka och klyka var lapproffe. Sen läste jag någon kommentar om vem som var vem, ack vad man kan blanda ihop det.

Postad
Jag måste säga att killen i din avatar är bra mycket snyggare än killen i klippet. :)

Kom på en kul grej. När jag såg bilder från någon av mikes tidigare turneringar så trodde jag att lapproffe var klyka och klyka var lapproffe. Sen läste jag någon kommentar om vem som var vem, ack vad man kan blanda ihop det.

För er som har problem med utseendet på turrens olika deltagare kommer här en guide:

Mike: smått lönnfet, men ack så charmig och kramgo. Suger hårt på poker.

Klyka: ser inte så illa ut trots sina 42 år på jorden. Lite lagom senig och grann.

Roffe: skäggig. Dricker bara Hof på burk. I mängder. En övertrevlig nallebjörn. Som dock luktar Hof.

ValterErik: syns inte alls. Dock överjävligt trevlig de gånger man hittar honom.

TF: om det blänker vid något pokerbord har du säkert hittat TF. Hans blankpolerade hjässa och dimmiga ögon är de säkraste kännetecknen.

Omalley: gängets manliga förebild. Brandman som faktiskt varit med i en s.k brandmannakalender med bar överkropp. Framkallar starka man-love-feelings.

Jens: bär oftast en NordicBet-tisha som lämnar nedersta delen av hans håriga mage och navel synlig. Pratar obegriplig dialekt men är trots detta både spydig och trevlig. Oftast samtidigt.

Crappy: se Eriks beskrivning ovan. Dagen efter är det han som mår sämst.

Hygglo: är vad han kallas. Järngängets egen mysfarbror.

Hogge: bullrig, skojfrisk och öltokig wermlänning med rasistiska tishor.

jm_j: en underbar finne som älskar sitt vin. Ingen turre är komplett utan en jm_j!! Älskar vin till frukost. Och till lunch.

Postad

Uppdaterad reservlista.

1) Sandra Boväng

2) Klyka

3) Roger Gustavsson

4) Bjoelles polare

5) ValterEriks buddie

6) S:t Bjöööörn

7) Wiiand

8) C Rust

Fler intresserade som jag missat?

Bordsplaceringen ifall någon missat den:

BORD 1

Fredrik "Juggler"

Ola "miata91"

Mrs Taman

"schoolbook"

Bjoelle Hultfredsson

Rolf "LappRoffe"

Erik "Valterego"

Oscar "KungKroon"

Richard G

Robin Brone

BORD 2

Erik H

Björn "darvartagan"

Fredrik "Hogge75"

Micke "MikeTime"

Niklas "Nisze"

Chrille Andersson

Fredrik "TotalFarsa"

Bengt "bensjo"

Basen

BORD 3

Carro Andersson

Benny "kobo" M

Micke Wulff

Jens "Jennez"

Pelle G

Niklas "Ettan"

Pelle "Illvillja"

Juhamatti "jm_j"

Jarne

BORD 4

John "JohnH" H

"NiceHandGG"

LappLeffe

Frippe "Omalley"

Clas "eloket"

Mats W

Martin "Skanke"

M Frykman

Stefan Fransson

Ludvvig

BORD 5

"Jacob1983"

Dani "Grubbla" B

Lars Grahm

J-O "appelsf"

Mattias "Torax"

Peter "Hygglo"

Lennart "Crappy"

"Sandsater"

Mattias "Macess"

Drunken Pengiun

Postad

var lite bekymmrad över datumet, det sammanfallde med det största intresset jag har och det är flugfiske efter lax och havsöring, men som tur är så gör jag det helgen den 25, så passa er jävligt noga i berga för nu ska det bli stenhård rockenrollpoker, jävla fjollor :lol:

ps. Mike du har pm.

Postad
Hogge: bullrig, skojfrisk och öltokig wermlänning med rasistiska tishor.

What?! :shock:

Nu måste jag fundera på vad jag har haft på mig när vi träffats....

Black Sabbath t-shirt?

Iron Maiden t-shirt?

Postad
var lite bekymmrad över datumet, det sammanfallde med det största intresset jag har och det är flugfiske efter lax och havsöring, men som tur är så gör jag det helgen den 25, så passa er jävligt noga i berga för nu ska det bli stenhård rockenrollpoker, jävla fjollor :lol:

ps. Mike du har pm.

:lol: <3

Postad
What?! :shock:

Nu måste jag fundera på vad jag har haft på mig när vi träffats....

Black Sabbath t-shirt?

Iron Maiden t-shirt?

Är det inte den du hade senast han menar, Got Human Rights?

Postad

Sådärja. Nu har jag grejat både pansarskott och målsökande missiler. Moddarna ligger illa till. Crappy kommer att få visa vilken tid han hade på 60 meter spring i mellanstadiet.

LappLeffe är ovanligt grinig och kommer att demonstrera några ruskiga trippelkicks och en och annan juniorvolt med äcklig avslutning.

En torkad ål från 1967 är införskaffad, så Jöns kan behålla brillorna på.

Han kommer att strypas, nämligen.:roffe:

Postad
Sådärja. Nu har jag grejat både pansarskott och målsökande missiler. Moddarna ligger illa till. Crappy kommer att få visa vilken tid han hade på 60 meter spring i mellanstadiet.

LappLeffe är ovanligt grinig och kommer att demonstrera några ruskiga trippelkicks och en och annan juniorvolt med äcklig avslutning.

Bra Roffe, då vet vi var vi står.

Du har nu kommit med ett "skämtsamt" hot och kallat mig snorunge i ett PM.

Då vet jag vad du tycker.

Det är bra nu Roffe, det räcker. Du har gjort din åsikt klar, synd jag gillade dig.

Vi ses i Kumla. Sköt om dig. :-(

Postad

Kom igen, kan du inte bara vara "normal"? Eller helt enkelt lägga ner.

Svar på ev attacker:

Nej jag tänker inte dividera om min tolkning om normal.

Nej jag tänker inte ta emot löjliga hot oavsett hur uppenbart du må tycka "humorn" i det hela är.

Nej hot är inte roligt, inte det minsta.

Postad
Fortsätt bråka, det är roligt att läsa. :-D

Blev ännu roligare när jag läste att de inblandade är 40+ dessutom. :D

/Fordie

Måste protestera lite här nu va! Det är bara Roffe och Crappy som befinner sig på den sidan strecket. Vi andra är precis som övriga majoriteten här på pf - fjortisar, påtända och hajstäjkslirare.

mvh / TotalFarsa från Mikes konto.