TotalFarsa Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 Bord 4 och 5 är mycket riktigt placerade ute i garagedelen. Bord 1-3 får sitta och svettas... Stripp-poker any1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 Jag hänger på, får inte många machopoäng på den där listan (eller någon annan rimlig lista för den delen heller). Var glad att läsa att ordningen inte var den riktiga. Föreställde mig att jag skulle stjäla LappRoffes BB när jag var button ett antal gånger följt av att han tar fram den utlovade revolvern. Kanske blir överhängande mys-pys-bord då, med små små inslag av hårdhet. Vad det gäller pistolerna oroar det mig. Sker det möjligen visitering innan turneringen mike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 Kanske blir överhängande mys-pys-bord då, med små små inslag av hårdhet. Vad det gäller pistolerna oroar det mig. Sker det möjligen visitering innan turneringen mike? När det gäller LappRoffe och pistolerna så skulle inte jag oroa mig särskilt. Det vet ju alla som läst hans blogg att han bara skjuter lösa skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 Stripp-poker any1? Då måste man ha kläder från start va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Appelsf på BB när jag är knapp...ska se till och stjäla riktigt mycket då! Kör hårt Appelsf Sveriges roligaste poker event? JA! Tack Micke /Fjollbög Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Appelsf på BB när jag är knapp...ska se till och stjäla riktigt mycket då! Kör hårt Appelsf Sveriges roligaste poker event? JA! Tack Micke /Fjollbög Jo jag ska nog fan köra hårt, dig kör jag all in blint på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Jo jag ska nog fan köra hårt, dig kör jag all in blint på Haha, Grubbla är ju tightare än en trettonårig amishflicka! Han foldade JJ mot mig en gång. Preflop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Såja, det blir inte Kanada förrän i oktober så jag är 100% på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Jo jag ska nog fan köra hårt, dig kör jag all in blint på Härligt tur att vi har rebuy =) Haha, Grubbla är ju tightare än en trettonårig amishflicka! Han foldade JJ mot mig en gång. Preflop! När amishflickan fyllt 14 år blev hon inlåst i en källare av ett stort skägg... Nu är hon 15 år, hur tight är hon nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Jo jag ska nog fan köra hårt, dig kör jag all in blint på Nånsin vikt nåt???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Nånsin vikt nåt????Jo då klart jag har, men inte ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Nånsin vikt nåt???? Jo då klart jag har, men inte ofta Säkert? :shock: Jag vet inte, men det kan inte varit under detta decenniet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 När amishflickan fyllt 14 år blev hon inlåst i en källare av ett stort skägg...Nu är hon 15 år, hur tight är hon nu? Hur fan blev Roffe inblandad i den här diskussionen?!? Also, så här ser reservlistan ut: 1) Sandra Boväng 2) Klyka 3) Roger Gustavsson 4) Bjoelles polare 5) ValterEriks buddie 6) S:t Bjöööörn 7) Wiiand Fler intresserade som jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Hur fan blev Roffe inblandad i den här diskussionen?!? Also, så här ser reservlistan ut: 1) Sandra Boväng 2) Klyka 3) Roger Gustavsson 4) Bjoelles polare Fler intresserade som jag missat? Ja, skriv upp polare till mig på reservlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Aj då! Ludde borde ju vara där... Han är ju min skjuts och vi räknade kallt med avhopp från någon. Nu ser det dock mörkare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 BORD 4John "JohnH" H "NiceHandGG" LappLeffe Frippe "Omalley" Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig Aj då! Ludde borde ju vara där... Han är ju min skjuts och vi räknade kallt med avhopp från någon. Nu ser det dock mörkare ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 JAAAAAAAAAA!! härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Säkert? :shock: Jag vet inte, men det kan inte varit under detta decenniet? Tokfan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Nånsin vikt nåt???? Jo då klart jag har, men inte ofta Jag har sett det hända! Just då hade jag AA/KK/QQ/T5 eller nåt dylikt. Jag tror aplsf är en superuser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Aj då! Ludde borde ju vara där... Han är ju min skjuts och vi räknade kallt med avhopp från någon. Nu ser det dock mörkare ut Äsch, får jag in "bjoelles polare" så tror jag inte det hade varit en fantastisk omväg att åka förbi hålan gislaved. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 En fågel viskade förövrigt i mitt öra att vi ska få en synthar-dealer... ahum ahum... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 En fågel viskade förövrigt i mitt öra att vi ska få en synthar-dealer... ahum ahum... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Jag har sett det hända! Just då hade jag AA/KK/QQ/T5 eller nåt dylikt. Jag tror aplsf är en superuser. Klart som attan att jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Såja, det blir inte Kanada förrän i oktober så jag är 100% på. Sluta yra din lillgamla jävla nolla. Du kommer inte att vara där. Det dyker väl upp ett brädspel som är högintressant hemma hos Glimne som vanligt. Skyll på lång körning med bil eller något annat... Om du mot förmodan dyker upp...ta av dig glasögonen... Edit: Inlägget varnat för personangrepp. // Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Sluta yra din lillgamla jävla nolla. Du kommer inte att vara där. Det dyker väl upp ett brädspel som är högintressant hemma hos Glimne som vanligt.Skyll på lång körning med bil eller något annat... Om du mot förmodan dyker upp...ta av dig glasögonen... coola killar har glasögon. Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts